رمزارز نیوز
1401/03/19
13:30
جنگ کره جنوبی با لایت کوین آغاز شد!

مقررات حوزه کریپتو در کره جنوبی، صرافی‌ها را ملزم به اجرای دستورالعمل‌های سختگیرانه KYC (احراز هویت) و AML… مطالعه مطلب ...

مقررات حوزه کریپتو در کره جنوبی، صرافی‌ها را ملزم به اجرای دستورالعمل‌های سختگیرانه KYC (احراز هویت) و AML (مبارزه با پولشویی) می‌کند.


طبق گزارش‌ها، صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال در کره جنوبی هفته‌ها پس از روند متزلزل ارتقای پروتکل میملبل ویمبل (MimbleWimble) لایت کوین که بر حفظ حریم خصوصی متمرکز شده بود، این ارز دیجیتال را از لیست خود خارج کردند. این صرافی‌ها در گذشته نیز، کوین‌های حریم خصوصی محور دیگری را هم از لیست خود حذف کرده بودند.


در یک اطلاعیه عمومی در روز چهارشنبه، صرافی آپ بیت (upbit) با استناد به قانون گزارش و استفاده از اطلاعات تراکنش‌های مالی خاص، «تراکنش‌های ناشناس» را دلیل اصلی پایان دادن به پشتیبانی از لایت کوین، اعلام کرد.


این صرافی ارز دیجیتال برای درک ارتقای متمرکز بر حریم خصوصی با موسسه لایت کوین ارتباط برقرار کرد و پس از بررسی کامل تصمیم گرفت به پشتیبانی از تراکنش‌های لایت کوین پایان دهد. کاربران آپ بیت ۳۰ روز فرصت دارند وجوه لایت کوین خود را برداشت کنند. آپ بیت در گزارش رسمی خود گفت:


۵۰ هزار شیبا هدیه تو صرافی ارز پلاس، ترید کن و جایزه بگیر!


شروع کن ما تصمیم گرفتیم پشتیبانی از تراکنش‌های لایت کوین را خاتمه دهیم؛ زیرا مشخص شد که عملکرد انتخابی، اطلاعات تراکنش‌های موجود در این شبکه را نمایش نمی‌دهد و این عملکرد، مطابق با یک فناوری انتقال ناشناس تحت قانون اطلاعات مالی خاص است.


انتهای خبر

0
0