آکادمی هلاکوئی
1400/10/19
00:00
نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (۱۹ دی)

پایین ترین سطح قیمت بیت کوین در ۳…

پایین ترین سطح قیمت بیت کوین در ۳ ماه اخیر


روز سه شنبه بیت کوین با قیمت ۴۷۰۰۰ دلار ترید می شد و روز چهارشنبه قیمت آن به ۴۸۰۰۰ دلار رسید. ولی طی ۷۲ ساعت بعد، خرس ها کنترل کامل را به دست گرفتند. در مرحله اول، آن‌ها توانستند BTC را ۴۰۰۰ دلار پایین بکشانند و بعد از آن، افت دیگری این دارایی را روز جمعه به زیر ۴۲۰۰۰ دلار کاهش داد.


به نظر می رسید روز گذشته بیت کوین در یک فاز تحکیم به سر می برد زیرا برای مدتی حدود ۴۲۰۰۰ دلار باقی ماند. ولی این وضعیت مدت زیادی دوام نیاورد. این بار قیمت تا مرز ۴۰۵۰۰ دلار سقوط کرد که پایین ترین سطح قیمت آن از اواخر سپتامبر ۲۰۲۱ (اوایل مهر) تاکنون بود.


در حال حاضر، وضعیت این ارز رمزپایه تا حدودی بهبود یافته است و تقریبا ۱۰۰۰ دلار افزایش یافته است. با این وجود، ارزش بازار آن هنوز زیر ۸۰۰ میلیارد دلار است.


ادامه دامپ آلتکوین ها


در این مدت، کوین های جایگزین به همان اندازه بیت کوین متحمل ضرر شده اند. اتریوم روز قبل بالای ۳۸۰۰ دلار قرار داشت، اما اکنون پس از کاهش ۳ درصدی دیگر به حدود ۳۱۰۰ دلار رسیده است.


بایننس کوین ۵.۵ درصد کاهش یافت و به ۴۳۰ دلار رسید. سولانا (۴-٪)، کاردانو (۶-٪)، ریپل (۳.۵-٪)، پولکادات (۵.۵-٪)، ترا (۱-٪)، اوالانچ (۵.۵-٪)، دوج کوین (۴-٪)، شیبااینو (۵-٪) و MATIC (۶-٪) همگی عمیقا به منطقه قرمز وارد شده اند.


بازار19 - نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (19 دی)

چین لینک، که دیروز بهترین عملکرد را از خود نشان داد، تنها آلتکوین بزرگ بازار است که این اصلاح را بدون ضرر قابل توجهی سپری کرده است.


در مقابل، افت بیشتر قیمت در میان رمزارزهای Fantom (-۱۲٪), Oasis Network (-۱۱٪), Helium (-۱۱٪), NEAR Protocol (-۱۱٪), Zcash (-۱۰٪), Ravencoin (-۱۰٪), Gala (-۱۰٪), Loopring (-۱۰٪) مشهود است.


ارزش کل بازار دارایی های دیجیتال به ۱.۹۵۰ تریلیون دلار کاهش یافته است. این بدان معناست که از سه روز پیش که اصلاحات شروع شد، تقریبا ۳۰۰ میلیارد دلار از این معیار کاسته شده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0