بورس پرس
1400/06/10
00:01
آسیاتک بعد ۵ سال از لغو پذیرش به بورس آمد و در نوبت عرضه ۱۵ درصدی ایستاد

شرکت انتقال داده های آسیاتک بعد حدود ۵ سال از انصراف و لغو پذیرش با همان سرمایه ، نماد و بازار در بورس درج و آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت انتقال داده های آسیاتک از حدود ۵ سال پیش با سرمایه ۳۰ میلیارد تومانی ، مهیای حضور در بورس و عرضه اولیه سهام در پاییز یا زمستان سال ۹۶ بود و حتی بعد درج نماد به عنوان پانصد و هجدهمین شرکت بورسی ، ضمن انتشار همه اطلاعات در کدال ، اول آبان همان سال اقدام به برگزاری جلسه معارفه کرد .


براساس این گزارش، بعد از منتفی شدن ادغام آسیاتک با شرکت داده گسترعصر نوین (های وب) در آبان ۹۶ و عدم عرضه اولیه ۱۰ درصدی سهام در فرصت ۶ ماهه، پذیرش این شرکت هم لغو و مقرر شده بود تا فرایند پذیرش و درج نماد مجددا" در سال ۹۷ انجام شود اما به دلیل عدم تمایل مدیران شرکت این رویداد رخ نداد .


حال بعد از حدود ۵ سال ، آسیا تک که زمانی برترین اپراتور ارتباطات ثابت در استفاده از ظرفیت های تولید داخل بود با پلاک ۵۹۳ و همان نماد " آسیاتک" و همان سرمایه ۳۰ میلیارد تومانی در بﺨﺶ"اطلاعات و ارتباطات"، گروه و طبقه و در بازار دوم معاملات بورس تهران درج و آماده عرضه اولیه ۱۵ درصد سهام ( شامل ۱۲ درصد به عموم و ۳ درصد صندوق های سرمایه گذاری ) شد .


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0