بورس۲۴
1401/04/21
13:20
رکوردشکنی جدید در کاهش ارزش معاملات خرد

ارزش معاملات خرد با بیش از ۱۷ درصد افت نسبت به دیروز به حدود ۲,۷۰۰ میلیارد تومان رسید و یک حداقل جدید برای سال جاری ثبت شد.

رکوردشکنی جدید در کاهش ارزش معاملات خرد

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد با بیش از ۱۷ درصد افت نسبت به دیروز به حدود ۲,۷۰۰ میلیارد تومان رسید و یک حداقل جدید برای سال جاری ثبت شد.


گروه های خودرو و ساخت قطعات، فرآورده های نفتی، فلزات اساسی، محصولات شیمیایی و بانکی پرمعامله ترین های امروز بودند. در گروه های خودروو ساخت قطعات، فلزات اساسی و ماشین آلات و دستگاه های برقی شاهد بیشترین ورود پول حقیقی بودیم. در حالی که حقوقی ها بیشترین نقدینگی را به گروه های فرآورده های نفتی، شیمیایی و بانکی تزریق کردند.


حقیقی ها ۴۲۵ میلیارد تومان از بازار سرمایه بیرون بردند اما حدود ۱۸۷ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق های با درآمد ثابت قابل معامله در بازار تزریق کردند.


نمادهای فولاد، خلیبل، میدکو، خودرو، ورنا، فرابورس، وسپهح، بفجر، گنگین و بورس با بیشترین ورود پول حقیقی همراه شدند. حقوقی ها بیشترین تمرکز خود را برای حمایت از نمادهای تفارس، شپنا، شبندر، شستا، دی، مبین، شتران، فارس و فملی قرار دادند.


در ادامه روند نزولی شاخص ها امروز نیز شاخص کل و هموزن هر یک بیش از ۴ هزار واحد دیگر افول کردند. شاخص فرابورس نیز ۱۲۲ واحد دیگر پایین رفت.


فملی، میدکو، کچاد، وبملت و فولاد بیشترین نقش منفی را بر شاخص کل داشتند و در مقابل شبریز و مبین بیشترین تلاش را برای افزایش شاخص انجام دادند.

انتهای خبر

0
0