اقتصاد آنلاین
1400/01/22
09:49
سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش/ پایداری شپنا و خساپا در صدر فروش سهامداران

خالص سفارشات فروش سهام به پنج هزار و ۴۶۰میلیارد تومان می‌رسد.، «بانک‌ها و موسسات اعتباری» کم اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان (غگیلا) به ۱۱.۳درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید


اقتصادآنلاین - هانا پاکمند ؛ در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۲۱۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش پنج هزار و ۶۶۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به پنج هزار و ۴۶۰میلیارد تومان می‌رسد.


تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وآیند»، «شپنا» و «خساپا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده ببش از ۳۱۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «غگیلا»، «سیتا» و «قیستو» در نوبت انتظار است.


ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۱۹۰میلیارد تومان (۹۰درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۹۸۵میلیارد تومان (۱۷درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۷نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۶۴نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف شیر پاستوریزه پگاه گیلان (غگیلا) به ۱۱.۳درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.


«بانک‌ها و موسسات اعتباری» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش بیش از ۵۰۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «خودرو و ساخت قطعات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۴۴۰میلیارد تومان می‌شود. همچنین در طرف دیگر معاملات تقاضای چشمگیری وجود ندارد. همچنین در طرف دیگر معاملات تقاضای چشمگیری وجود ندارد.


این جدول حدود ۱۷درصد از پنج هزار و ۸۷۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع ۴۸۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۲۱۹درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۶هزار و ۳۵۵میلیارد تومان خواهد رسید.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید


برترین صفوف خرید و فروش 1400.01.22
نقشه صفوف خرید و فروش بورس   1400.01.22
انتهای خبر

0
0