بورس۲۴
1400/05/06
13:57
ورود صندوق بازنشستگی بانک ها به سرمایه گذاری های دانش بنیان

بورس ۲۴ : صندوق سرمایه گذاری جسورانه پیشرفت جدید ترین نهاد مالی صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها در راستای گسترش سرمایه گذاری های این مجموعه از ششم مرداد ماه در فرابورس پذیره نویسی شد. سید مهدی سدیدی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها این اقدام را در جهت پیشبرد اهداف آینده نگرانه صندوق و کاهش شکاف کسورات مستمری اعلام کرد. سعید خدامرادی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی بانک ها نیز با اشاره به آن که این صندوق در حوزه های پتروشیمی، معدن و فناوری اطلاعات حضور جدی خواهد داشت ، موسسین این صندوق جسورانه را خانواده صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها و صندوق نوآوری و شکوفایی کشور عنوان کرد.

بورس۲۴ : صندوق سرمایه گذاری جسورانه پیشرفت جدید ترین نهاد مالی صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها در راستای گسترش سرمایه گذاری های این مجموعه از ششم مرداد ماه در فرابورس پذیره نویسی شد.


سید مهدی سدیدی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها این اقدام را در جهت پیشبرد اهداف آینده نگرانه صندوق و کاهش شکاف کسورات مستمری اعلام کرد.


سعید خدامرادی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی بانک ها نیز با اشاره به آن که این صندوق در حوزه های پتروشیمی، معدن و فناوری اطلاعات حضور جدی خواهد داشت ، موسسین این صندوق جسورانه را خانواده صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها و صندوق نوآوری و شکوفایی کشور عنوان کرد.


انتهای خبر

0
0