ارزینکس
1400/09/09
10:01
💢 مروری بر پروژه HAPPYLAND 🔘 بازی بلاکچینی HAPPYLAND بر اساس گفته سازندگان با کمک طبیعت اطراف تگزاس ساخته و از آن الهام گرفته شده است. در متاورس پ...

💢 مروری بر پروژه HAPPYLAND



🔘 بازی بلاکچینی HAPPYLAND بر اساس گفته سازندگان با کمک طبیعت اطراف تگزاس ساخته و از آن الهام گرفته شده است. در متاورس پروژه کاربران به کشاورزی و ایجاد سیستم شهری می‌پردازند مثل ایجاد مرکز خرید و سرگرمی و غیره. کاراکترهایی که کاربران با آنها بازی می‌کنند به صورت سه بعدی هستند و باعث لذت بیشتر می‌شوند. برای کاربرانی که می‌خواهند از این بازی درآمد کسب کنند باید محصولاتی که پرورش می‌دهند را به فروش برسانند که برای این کار هم کاربران باید محصولاتی که تولید کرده‌اند را به مقدار مشخصی برسانند.



🔘 کشاورزان علاوه بر محصولات کشاورزی باید به پرورش حیوانات خانگی هم بپردازند و از مزرعه خود در برابر اتفاق‌هایی که محصولات را ممکن است تهدید کنند مراقبت نمایند. کاربران هنگام ساختن حساب بازی یک خانه و انبار خواهند داشت که البته باید ولت متامسک را هم نصب نمایند و زمین را می‌توان از فروشگاه یا مارک پلیس خریداری کرد و یا با سایر بازیکنان معامله نمود.



🔘 توکنومتری :



توکن این پروژه برای استیکینگ و خرید NFTها و جوایز استفاده می‌شود کاربران با داشتن آن می‌توانند پیشنهادهایی مختلف را برای بهبود عملکرد پروژه بدهند.


نماد توکن HPL است که ۴۰۰ میلیون واحد از آنها وجود دارد.


نحوه تقسیم بندی آن :



🔰 ۱. فروش خصوصی : ۲۲.۵ درصد :


در ابتدا ۸ درصد آن آزاد می‌شود سپس به مدت دوماه قفل می‌گردد بعد از آن باقی آن به طور خطی در ۵ ماه آزاد می‌شود.



🔰 ۲. فروش عمومی : ۱.۵ درصد.



🔰 ۳. تیم : ۱۲.۵ درصد : ۱ سال قفل.



🔰 ۴. تبلیغات و شریکان : ۱۵ درصد :


۲.۵ درصد در ابتدا ازاد می‌شود و باقی آن به صورت خطی در طی ۲۰ ماه.



🔰 ۵. نقدینگی : ۱.۲۵ درصد.



🔰 ۶. اکوسیستم : ۹.۲۵ درصد.



🔰 ۷. پاداش استیکینگ : ۶.۲۵ درصد.



🔰 ۸. مشاوران : ۳.۷۵ درصد : ۵ ماه قفل و بعد از آن هر ماه ۱۰ درصد آزاد می‌گردد.



🔰 ۹. درآمد از بازی : ۲۸ درصد.



🔘 تیم :


موسس پروژه خوا فان نام دارد این شخص موسس پروژه TAZOGAME بوده و بیش از ۱۵ سال در حوزه نرم افزار و توسعه گیم فعالیت داشته و همچنین در حوزه بیگ دیتا و فناوری هوش مصنوعی فعالیت‌ها و تحقیقاتی داشته است.



مینه نگویین رئیس بخش توسعه دهندگان آن می‌باشد و دارای یازده سال سابقه در حوزه نرم افزار و توسعه گیم است و هفت سال تجربه مدیریت پروژه‌های گیم را در کارنامه دارد نکته جالب در رابطه با افرادی که به این پروژه مشاوره می‌دهند این است که جناب استانی کولچوف موسس پروژهAAVE و جناب کیوان وارویک موسس پروژه ILLUVIUM می‌باشد.



✅ نام شرکت‌های سرمایه‌گذار بر روی این پروژه در عکس بالا آمده است.



مدیوم | توییتر | وبسایت | ردیت



انتهای خبر

0
0