رمزارز نیوز
1400/10/21
14:12
نظر میلیاردر آمریکایی در مورد آینده دوج کوین!

میلیاردر معروف آمریکایی، مارک کوبان (Mark Cuban) بار دیگر در توییتر در رابطه با دوج کوین، با کارآفرین و پادکستر اهل پنسیلوانیا،… مطالعه مطلب ...

میلیاردر معروف آمریکایی، مارک کوبان (Mark Cuban) بار دیگر در توییتر در رابطه با دوج کوین، با کارآفرین و پادکستر اهل پنسیلوانیا، پرستون پیش (Preston Pysh) به بحث و گفتگو نشسته است.


پرستون پیش، بعد از توییت‌های پیاپی کوبان در حمایت از ارزهای دیجیتال در شبکه اجتماعی توییتر، از کوبان به خاطر حمایت از اولین میم کوین بزرگ بازار کریپتو در می ۲۰۲۱، انتقاد کرد.


در واکنش به این انتقادات، صاحب باشگاه Dallas Mavericks از نظرات خود دفاع کرد و بار دیگر متذکر شد که دوج کوین برای پرداخت‌ها یک گزینه عالی است. کوبان معتقد است که معیارهای ضد تورمی این میم کوین باعث شده که از بیت کوین هم ارز بهتری باشد، چیزی که مدیر عامل تسلا، ایلان ماسک هم با آن موافق است. هم موسس دوج کوین، بیلی مارکوس (Billy Markus) هم در این بین به حمایت از کوبان پرداخت. این درحالی است که میم کوین برتر بازار کریپتو در حال حاضر از قله تاریخی خود که در می ۲۰۲۱ ثبت شد، فاصله ۸۰.۲۴ درصدی دارد.


کوبان همچنین به این نکته اشاره کرد که دوج کوین در سال گذشته، به شدت عملکردی بهتر از بیت کوین را به نمایش گذاشته است.


طبق گزارش خبرگزاری U.Today، کوبان و پیش، در اکتبر سال گذشته، در یک گفتگوی صوتی در فضای Space توییتر مجادله تندی داشتند. ستاره برنامه تلویزیونی Shark Tank اعلام کرد که با وجود انتقادهای گسترده متعصبان بیت کوین، به حمایت‌های خود از DOGE ادامه خواهد داد.


با اینکه کوبان در سال گذشته از بیت کوین هم حمایت کرده بود ولی هنوز باور ندارد که با ارزش ترین کوین بازار بتواند یک پوشش ریسک تورم باشد. او در جدیدترین توییت خود گفت:


بیت کوین هیچگاه نمی‌تواند چنین چیزی باشد.


او معتقد است که عبارت «پوشش ریسک تورم» فقط یک شعار تبلیغاتی است که توسط هواداران و سرمایه گذاران بیت کوین و طلا به کار می‌رود.


انتهای خبر

0
0