بیدار بورس
1402/02/06
14:35
🔴عقب‌نشینی شاخص‌کل بازارسرمایه امروز با فشار فروش زیادی نسبت به روزهای گذشته کار خود را آغاز کرد و در همین راستا امروز شاهد ریزش بیش از 3 هزار واح...

🔴عقب‌نشینی شاخص‌کل



بازارسرمایه امروز با فشار فروش زیادی نسبت به روزهای گذشته کار خود را آغاز کرد و در همین راستا امروز شاهد ریزش بیش از ۳ هزار واحدی شاخص کل بودیم.


شاخص کل هم وزن اما امروز عملکرد متفاوتی نسبت به شاخص کل ثبت کرد و در انتهای بازار با رشد ۰.۶۵ همراه شد تا حال سهام کوچک تر بازار همچنان خوب باشد.


ارزش معاملات خرد امروز به ۱۸۳۰۰ میلیارد تومان رسید که از این مقدار ۱۱۴۰۰ میلیارد متعلق به بازار بورس، ۵۲۰۰ میلیارد متعلق به فرابورس و ۱۸۰۰ میلیارد متعلق به صندوق های سهامی بوده است.


ورود پول حقیقی ها این روزا مهم ترین عامل رشد بازار سهام است و حقیقی ها امروز هم ۴۶۰ میلیارد پول به بازار سهام تزریق کردند.




🔻از معاملات امروز چه خبر؟


در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، ششم اردیبهشت ماه) شاخص کل بورس پس از افت ۳ هزار و ۴۲۲ واحدی در ارتفاع دو میلیون و ۳۶۵ هزار واحد قرار گرفت.


شاخص هم وزن هم با رشد ۵ هزار و ۵۸ واحدی در ارتفاع ۷۸۶ هزار و ۴۹۵ واحد ایستاد.



🔴صدرنشین بیشترین افت امروز در این پست علاوه بر نگاهی به بازار امروز، مروری هم بر سهم #ولملت که جز صدرنشینان بیشترین افت امروز بود، می‌اندازیم.



نمادهای تاثیرگذار در شاخص‌های بورس و فرابورس


#نوری #فملی #خودرو #مارون #انتخاب #شگویا



نمادهای پرتراکنش در شاخص‌های بورس و فرابورس


#پی‌پاد #خساپا #خودرو #دی #کرمان #کوثر



برترین‌های تقاضا


#پی‌پاد #کاریز #غبشهر #وشهر #سخواف



برترین‌های عرضه


#خودرو #خصدرا #غگرجی #ختور #خمهر



خروج پول هوشمند


#دریا #ویستا #خساپا #کرمان #خودرو



منابع: کدال، انیگما، بورس ویو و TSETMC



#گزارش_بازار

انتهای خبر

0
0