بورسینه
1400/04/16
16:00
🔹روز جاری در مجموع حدود پنج هزار و ۹۷۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #آریان، #برکت، #فملی، #نوری و #وغدیر به ترتیب در رتبه اول تا پن...

🔹روز جاری در مجموع حدود پنج هزار و ۹۷۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #آریان، #برکت، #فملی، #نوری و #وغدیر به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.



🔹در آخرین روز هفته معادل ۲۰۶میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری پارس آریان دست به دست شد، گروه دارویی برکت پس از معاملاتی به ارزش ۲۰۲میلیارد تومان دوم شد و سهام ملی صنایع مس ایران نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.



🔹سهام نیرو ترانس (#بنیرو) پس از بازگشایی ۱۰درصد رشد قیمت را تجربه کرد و از طرف دیگر سهام کشت و صنعت پیاذر (#غاذر) با افت ۳۱درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کرد.



🔹بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری که ۸۰۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات ۶۸۰میلیارد تومانی دوم شد و «مواد و محصولات دارویی» در جایگاه سوم قرار گرفت.



🔹امروز ۴.۵درصد از کل سهام لیزینگ خودرو غدیر (#ولغدر) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۵.۱درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۹سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۲نماد نخست اختصاص داشت.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0