آکادمی هلاکوئی
1400/07/01
08:00
مدیر دارایی کریپتو Cobo مبلغ ۴۰ میلیون دلار برای راه اندازی دیفای به عنوان خدمت جمع آوری می کند

مدیر دارایی های دیجیتالی کوبو(Cobo)،مبلغ ۴۰ میلیون دلار…

مدیر دارایی های دیجیتالی کوبو(Cobo)،مبلغ ۴۰ میلیون دلار برای پیشرفت مسیرهای نهادی به محصولات مالی غیر متمرکز جمع آوری کرده است و شواهد قانع کننده ای را ارائه می دهد که نشان می دهد سرمایه گذاران آسیا و اقیانوسیه بیشتر به دنبال دسترسی امن به بازار دیفای هستند.


شرکت Cobo از بودجه سری B برای توسعه اولین زیرساخت دیفای به عنوان خدمت( DeFi-as-a-service یا DaaS )استفاده می کند که به موسسات و مشتریان آنها اجازه می دهد تا به محصولات مالی غیرمتمرکز دسترسی داشته باشند. به طور خاص ، سرمایه برای به دست آوردن مجوزهای نظارتی و اطمینان از رعایت دستورالعمل های مبارزه با پولشویی در مورد همه محصولات استفاده می شود.


کوبو در ادامه توضیح داد که DaaS بدون نیاز به درک پیچیدگی های بازار ، امنیت بیشتری در برابر قراردادهای هوشمند دیفای قرار می دهد.


سری A سرمایه گذاری که توسط DST Global ، A&T Capital و IMO Ventures هدایت می شد ، باعث جمع آوری کمک های مالی ۱۳ میلیون دلاری برای Cobo در اکتبر ۲۰۱۸ (اواسط مهر ۱۳۹۷)شد. این شرکت مستقر در سنگاپور در سال ۲۰۱۷ (۱۳۹۶)به عنوان ارائه دهنده زیرساخت های جامع بلاکچین تاسیس شد.


Discus Fish ، موسس و مدیرعامل Cobo ، گفت که زیرساخت جدید DaaS در زمان افزایش تقاضا برای دارایی های رمزارزی در سراسر آسیا در حال توسعه است. علیرغم ممنوعیت کلی تجارت و استخراج رمزارز در چین ، آسیا خانه چندین بازار رمزارز پر جنب و جوش از جمله ژاپن ، کره و اخیرا ویتنام است. در بازارهای پیشرفته آسیایی ، رمزارزها به عنوان یک دارایی قابل سرمایه گذاری در نظر گرفته می شوند اما در کشورهای در حال ظهور مانند ویتنام ، مالزی و فیلیپین ، پرداخت حواله ها نیروی محرکه اصلی پذیرش است.


کوبو تا حد زیادی به سرمایه گذاران نهادی در منطقه آسیا و اقیانوسیه خدمت می کند. در حال حاضر ، مشتریان آن شامل بیش از ۳۰۰ سرمایه گذار نهادی هستند که بار دیگر تقاضای پول هوشمند برای دارایی های رمزارزها در منطقه را برجسته می کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph



انتهای خبر

0
0