بورس۲۴
1400/07/03
12:03
شفاف سازی «ولیز» در خصوص عملی نمودن افزایش سرمایه

به گزارش کدال نگر بورس ۲۴، شرکت لیزینگ ایران اعلام نمود نظر به اینکه صورتجلسات مجامع عمومی و نیز صورتجلسه تغییر مدیران این شرکت از سال ۱۳۹۷ به دلیل نواقص و ایرادات موجود به تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نرسیده بود مراتب مورد پیگیری های مستمر قرار گرفته و در نهایت تاییدیه های لازم از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت و بلافاصله نسبت به ثبت آنها در اداره ثبت اسناد اقدام گردیده و به مجرد اخذ اعلامیه ثبتی، نسبت به آگهی پذیره نویسی اقدام خواهد شد. برنامه پذیره نویسی سهام این شرکت به مدیریت محترم نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی ارائه شده است. اضافه می نماید که تعجیل و تسریع در محقق نمودن افزایش سرمایه مصوب شرکت از نهایت اولویت برای این شرکت برخوردار بوده و از این رو تمام مساعی خود را معمول خواهد داشت تا در کوتاه ترین زمان ممکن به حیطه اجرا درآید.

شفاف سازی «ولیز» در خصوص عملی نمودن افزایش سرمایه

به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ، شرکت لیزینگ ایران اعلام نمود نظر به اینکه صورتجلسات مجامع عمومی و نیز صورتجلسه تغییر مدیران این شرکت از سال ۱۳۹۷ به دلیل نواقص و ایرادات موجود به تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نرسیده بود مراتب مورد پیگیری های مستمر قرار گرفته و در نهایت تاییدیه های لازم از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت و بلافاصله نسبت به ثبت آنها در اداره ثبت اسناد اقدام گردیده و به مجرد اخذ اعلامیه ثبتی، نسبت به آگهی پذیره نویسی اقدام خواهد شد. برنامه پذیره نویسی سهام این شرکت به مدیریت محترم نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی ارائه شده است. اضافه می نماید که تعجیل و تسریع در محقق نمودن افزایش سرمایه مصوب شرکت از نهایت اولویت برای این شرکت برخوردار بوده و از این رو تمام مساعی خود را معمول خواهد داشت تا در کوتاه ترین زمان ممکن به حیطه اجرا درآید.




"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0