آکادمی هلاکوئی
1400/10/15
20:10
یونی سواپ با حفظ سودهای ۲۴ ساعته، در صدر گسترده ترین توکن های نگهداری شده در بین نهنگ ها باقی می ماند

طبق گفته CoinMarketCap، یونی سواپ (Uniswap) در ۲۴…

طبق گفته CoinMarketCap، یونی سواپ (Uniswap) در ۲۴ ساعت گذشته یکی از پر سودترین ها بوده است. همانطور که توسط WhaleStats گزارش شده است، UNI در صدر گسترده ترین توکن هایی بوده که در میان نهنگ ها مدت زیادی نگه داشته شده است. در زمان انتشار این مقاله، یونی سواپ با قیمت ۱۹/۴۵ دلار مبادله می شود که ۵/۱۶ درصد در ۲۴ ساعت گذشته و ۷/۰۶ درصد در هفت روز گذشته رشد یافته است.


با توجه به شاخص ترس و طمع کریپتو، احساسات بازار به “ترس شدید” تبدیل شده است زیرا بیت کوین با مقاومت ۴۷ هزار دلاری مبارزه می کند. تعداد انگشت شماری از آلتکوین ها نیز در زمان انتشار این مقاله ارزش خود را از دست داده اند.


یونی سواپ از ابتدای سال ۲۰۲۲ در حال رشد بوده و در بین ۱۰ توکن برتر خریداری شده در بین ۱۰۰۰ کیف پول برتر اتریوم که توسط WhaleStats ردیابی شده، باقی مانده است.


2022 01 05 20 03 39 Uniswap Sustains 24 Hour Gains as UNI Tops Most Widely Held Token Among Whales - یونی سواپ با حفظ سودهای 24 ساعته، در صدر گسترده ترین توکن های نگهداری شده در بین نهنگ ها باقی می ماند

علاوه بر این، UNI همچنان گسترده‌ترین توکن است که نشان می‌دهد تقریبا همه کیف‌پول‌های بزرگ حداقل یک توکن Uniswap دارند.


مدیر عامل Uniswap به مسیر توسعه برای سال ۲۰۲۲ اشاره می کند


هیدن آدامز (Hayden Adams)، مخترع پروتکل یونی سواپ و مدیر عامل شرکت Uniswap Labs، در مجموعه‌ای از توییت‌ها، دستاوردهای Uniswap Labs در سال گذشته را یادآور شد.


2022 01 05 20 04 52 Uniswap Sustains 24 Hour Gains as UNI Tops Most Widely Held Token Among Whales - یونی سواپ با حفظ سودهای 24 ساعته، در صدر گسترده ترین توکن های نگهداری شده در بین نهنگ ها باقی می ماند

به گفته خبرنگار چینی، کالین وو (Colin Wu)، “یونی سواپ در سال ۲۰۲۲ رو به جلو حرکت می کند: برای ایجاد انگیزه بهتر برای توسعه دهندگان و تشویق آنها به مشارکت، حجم معاملات تجمعی در سال ۲۰۲۲ از ۱ تریلیون دلار آمریکا فراتر خواهد رفت.”


در دسامبر ۲۰۲۱ (آذر)، Uniswap Labs استقرار قراردادهای Uniswap v۳ را بر اساس رای‌هایی که بیش از ۹۹/۳ درصد توافق را منعکس می‌کرد، اعلام کرد. طبق داده‌های Defi Llama، حدود ۶۴/۲۳ میلیون دلار برای Uniswap در Arbitrum قفل شده است، در حالی که تقریبا ۳۶/۴۸ میلیون دلار توکن در نسخه Optimism نیز قفل شده است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0