سبدگردان آرمان اقتصاد
1400/05/18
11:02
#شکربن 📌#گزارش_فصلی 🔶کربن ایران تولیدکننده دوده صنعتی با ظرفیت اسمی 36 هزار تن می باشد. تولید و فروش شرکت در بهار 1400 به ترتیب برابر با 11.8 و 10...

#شکربن


📌#گزارش_فصلی



🔶کربن ایران تولیدکننده دوده صنعتی با ظرفیت اسمی ۳۶ هزار تن می باشد. تولید و فروش شرکت در بهار ۱۴۰۰ به ترتیب برابر با ۱۱.۸ و ۱۰.۸ هزار تن می باشد. نرخ فروش شرکت در این فصل ۲۲۵,۹۳۱,۸۹۱ تن/ریال است که در مقایسه با فصل گذشته رشد ۱۷ درصدی و در مقایسه با بهار سال گذشته ۱.۶ برابر شده است. در نهایت مبلغ فروش در این فصل برابر با ۲۴۶ میلیارد تومان می باشد. مبلغ بهای تمام شده در این فصل برابر با ۱۷۴ میلیارد تومان می باشد که حدود ۱۰۰درصد آن مربوط به مواد مستقیم( فورفورال اکستراکت و CFO ) می باشد. نرخ فورفورال اکستراکت و CFO در مقایسه با فصل گذشته رشد ۲۳ درصدی و در مقایسه با بهار سال گذشته ۲ برابر شده است.



🔶در نهایت شرکت در بهار ۱۴۰۰ به ازای هر سهم ۲۰۰ تومان ساخته است که در مقایسه با بهار سال گذشته ۵.۸ برابر شده است.



🔶برای فصول آتی پیشبینی می شود شرکت عمکلرد سودآوری خود را بتواند ادامه دهد(البته برای انتهای سال انتظار سود مناسبی از محل سرمایه گذاری شرکت را داریم؛ سرمایه گذاری در شدوص با مالکیت ۴۳ درصد و پسهند با مالکیت ۵۳ درصد از مهمترین سرمایه گذاری های شرکت هستند).






انتهای خبر

0
0