فرارسانه
1401/01/22
15:43
📆لبخند سرمایه‌گذاران به برگه‌های سهام ادامه‌دار شد (دوشنبه 22 فروردین‌ماه 1401) ✅جولان کشت و صنعتی‌ها در بازار 📌فرابورس در میانه هفته نیز با اقبا...

📆 لبخند سرمایه‌گذاران به برگه‌های سهام ادامه‌دار شد (دوشنبه ۲۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۱)



✅ جولان کشت و صنعتی‌ها در بازار



📌فرابورس در میانه هفته نیز با اقبال سرمایه‌گذاران شاهد افزایش حجم و ارزش معاملات سهام بود.



⭕️ به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران ، طی معاملات روز جاری فرابورس شاهد دادوستدهایی به ارزش بالغ‌بر ۱۸۵ هزار میلیارد تومان بود که ۱۸۲ هزار میلیارد تومان آن متعلق به عملیات بازار باز بانک مرکزی بود.



در بازار امروز فرابورس (دوشنبه ۲۲ فروردین‌ماه) بیشتر از ۷ میلیارد برگه انواع اوراق مالی در ۲۹۱ هزار نوبت معاملاتی به ارزش ۱۸۵ هزار میلیارد تومان جابه‌جا شد.



☸️ ارزش بازارها به تفکیک: سهام اول شد بررسی ارزش معاملات بازارها به تفکیک نشان می‌دهد که ارزش معاملات سهام همچنان صعودی و اقبال به برگه‌های سهام در فرابورس ادامه‌دار است. به‌این‌ترتیب امروز بیش از ۱۵۴۰ میلیارد تومان انواع برگه سهام دادوستد شد و حجم این مبادلات رقمی بالغ‌بر ۴ میلیارد برگه بوده است.



همچنین طی روز جاری ۴.۷ میلیون اوراق مالی اسلامی به ارزش ۳۸۵ میلیارد تومان خریدوفروش شد.


به روال دوشنبه‌های هر هفته، امروز هم عملیات بازار باز در فرابورس پرحجم بود و در جریان معاملات این بازار بیش از ۲ میلیارد اوراق به ارزش ۱۸۲ هزار میلیارد تومان معامله شد.



☸️ نگاه بازار به آیفکس امانگاهی به آیفکس فرابورس نیز خالی از لطف نیست، این متغیر موردتوجه سهامداران طی روز جاری ۱۲۹ واحد بالا رفت تا در محدوده ۲۰ هزار و ۱۹۱ قرار بگیرد.


نمادهای آریا، مارون، بپاس، ارفع، وسپهر، شرانل و صبا بیشترین اثر مثبت را بر رشد شاخص کل فرابورس داشتند.



☸️ برندگان و بازندگان در میانه هفته مروری به آمار معاملات سهام در روز دوشنبه نشان می‌دهد که سهامداران نمادهای ثتران، کمرجان، زکشت، زماهان، زنگان، سبزوا و بزاگرس طی روز جاری برندگان بازار و شاهد بیشترین افزایش قیمت سهام خود بودند.


اما در سوی دیگر سرمایه‌گذاران نمادهای زشریف، زملارد، آس‌پ، سدبیر، افرا، فرابورس و بنو با نگرانی بیشترین افت قیمت را در سهام خود به تماشا نشستند.



هرچند امروز جولان نمادهای کشت و صنعتی در بازار قابل‌توجه بود اما بیشترین تراکنش‌ها در نمادهای فرابورس، کرمان، آریا، تجلی، گدنا، فزر و بالاس ثبت شد.



#فرابورس


#گزارش_روزانه_بازار



🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0