بورس۲۴
1400/02/26
20:57
پیام تبریک مدیر عامل تاصیکو به مناسبت هفته و روز جهانی روابط عمومی

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین، در پیام تبریک به مناسبت هفته و روز روابط عمومی گفت: انتظار می رود از مجموعه توانمندی های تولیدی، فنی، تحقیقاتی، پروژه های سرمایه گذاری، بومی سازی، توسعه کسب و کارهای دانش بنیان و استارت آپ ها و تجاری سازی فن آوری ها، اطلاع رسانی دقیق و شفاف انجام گیرد و انعکاس عملکردها در سرلوحه برنامه ها قرار داشته باشد. متن کامل پیام به شرح ذیل است...

بورس۲۴ : مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در پیام تبریک به مناسبت هفته و روز روابط عمومی گفت: انتظار می رود از مجموعه توانمندی های تولیدی، فنی، تحقیقاتی، پروژه های سرمایه گذاری، بومی سازی، توسعه کسب و کارهای دانش بنیان و استارت آپ ها و تجاری سازی فن آوری ها، اطلاع رسانی دقیق و شفاف انجام گیرد و انعکاس عملکردها در سرلوحه برنامه ها قرار داشته باشد.


متن کامل پیام به شرح ذیل است؛


باسمه تعالی


مدیران محترم روابط عمومی های شرکت های تابعه صدر تامین


همکاران گرامی و سختکوش


سلام علیکم؛


روابط عمومی به عنوان یکی از دستاوردهای بزرگ قرن بیستم در عرصه ارتباطات به شمار می آید و نام گذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روزجهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی در تقویم کشورمان تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است، که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.


برادران و خواهران؛ مجموعه روابط عمومی صدر تامین و شرکت های تابعه می تواند با به کارگیری تجهیزات و دانش روز برای تقویت ارتباط هر چه بهتر با مدیران عامل، معدنکاران و صنعتگران، زمینه تحقق صحیح تنویر افکار عمومی و تحقق برنامه ها و اهداف هلدینگ را فراهم کند، به طوری که دستاوردهای این شرکت سرمایه گذاری در حوزه های مختلف به خوبی تبیین شود.


به طور حتم پوشش فعالیت ها و دستاوردهای ارزشمند شرکت سرمایه گذاری صدرتامین به افکارعمومی، به تقویت جایگاه روابط عمومی و تلاش بی وقفه همکاران خدوم این حوزه وابسته است.


لذا انتظار می رود از مجموعه توانمندی های تولیدی، فنی، تحقیقاتی، پروژه ها سرمایه گذاری ، بومی سازی، کسب و کار های دانش بنیان و استارت آپ ها و تجاری سازی فن آوری ها، اطلاع رسانی دقیق و شفاف انجام گیرد و انعکاس عملکردها در سرلوحه برنامه‌ها قرار داشته باشد.


اینجانب به نمایندگی از خانواده ۲۰ هزار نفری صدر تامین فرصت را غنیمت شمرده ضمن گرامیداشت این هفته پرآوازه، فرارسیدن روزجهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه، دست اندرکاران صدیق و سختکوش حوزه روابط عمومی کشور، اصحاب رسانه، همه مدیران و پرسنل روابط عمومی در کشور عزیزمان، خصوصا همکاران ساعی و پرتلاشم در ستاد و روابط عمومی شرکت های تابعه تبریک و تهنیت می گویم.


از درگاه خداوند سبحان در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدائی ها" مزین شده، برای همه شما عزیزان در جهت تحقق اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران، در این مسیر دشوار، حساس و مسئولیت آفرین آرزوی توفیق روز افزون دارم.


امیدوارم با بالا بردن قدرت رقابت و پذیرش ریسک در شرکت ها و با جاری ساختن روح روابط عمومی که با ایستایی و سکون منافات دارد، زمینه تجلی این نام را در سراسر میهن اسلامی فراهم آورند و در اشاعه شادی، امید و توسعه کار آفرینی در سطح جامعه منشاء اثر بخش باشیم. مهر خداوند همراهتان، سلامت و پایدار باشید.


غلام رضا سلیمانی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین


انتهای خبر

0
0