بورس پرس
1400/04/08
17:04
معاملات مشکوک دو لیزینگ ، دو زیرمجموعه "فولاد"، سه سرمایه گذاری + ۸ نماد

در روز رشد ۴۷۲۷ واحدی شاخص ، دو شرکت لیزینگ، دو زیرمجموعه فولاد مبارکه، سه سرمایه گذاری به همراه ۸ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات چهارمین روز کاری این هفته، بازار سهام با تعادل میان خریداران و فروشندگان آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با رشد ۴۷۲۷ هزار واحدی و ورود به کانال یک میلیون و ۲۴۸ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.


به این ترتیب، بیش از ۵.۴ و ۴.۲ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به سایپا، ایران خودرو، گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی، بانک تجارت به همراه پارس خودرو با داد و ستد ۸۴۱، ۴۸۳، ۳۶۸، ۲۸۷ و ۲۲۸ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۲۹ تا دوازده برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، لیزینگ ایران شرکت حاضر در بازار دوم بورس با افت ۲۶.۹ درصدی قیمت سهام ، شاهد داد و ستد ۲۶.۴ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های داروسازی زاگرس فارمد پارس، سرمایه گذاری گلستان، لیزینگ ایرانیان ، لامیران، تاسیسات راه آهن، مبین وان کیش، سایپا شیشه، سرمایه گذاری اصفهان ، سرمایه گذاری توسعه خوزستان ، بیمه اتکائی ایرانیان ، سیمان سفید نی ریز ، حمل و نقل توکا (زیرمجموعه فولاد مبارکه)، فرآورده های سیمان شرق و صنایع نسوز توکا (زیرمجموعه فولاد مبارکه) مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور دو شرکت لیزینگ، دو زیرمجموعه فولاد مبارکه، سه سرمایه گذاری به همراه ۸ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0