بورس پرس
1401/03/18
10:11
پرداخت سود "ومهان" تنها یک روز پس از برگزاری مجمع از طریق سجام

گروه توسعه مالی مهرآیندگان برای نخستین بار در کمترین زمان ممکن و تنها یک روز پس از برگزاری مجمع سالانه، سود نقدی را از طریق سامانه سجام به حساب سهامداران پرداخت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، گروه توسعه مالی مهرآیندگان در راستای صیانت از حقوق سهامداری و استفاده از بستر سجام اعلام کرد: برای نخستین بار و در کمترین زمان ممکن و تنها یک روز پس از برگزاری جلسه مجمع سالانه، سود نقدی را از طریق سامانه سجام به حساب سهامداران پرداخت می‌کند.


موضوعی که سبب تمایز مجمع پیش‌رو از سایر مجامع می‌شود، اقدام گروه توسعه مالی مهرآیندگان در خصوص توجه اساسی به یکی از دغدغه‌های همیشگی سهامداران به ویژه سهامداران خرد در راستای مطالبه مبلغ مربوط به سود نقدی رسوب‌شده نزد شرکت‌های سرمایه‌پذیر است. این موضوع ناشی از طولانی‌شدن فاصله میان تصویب سود نقدی توسط مجمع سالانه و زمان واریز آن به حساب سهامدار است.


این اقدام در نحوه پرداخت سود نقدی مزایای بسیاری به‌همراه دارد. از جمله این موارد می‌توان به برطرف شدن دغدغه‌های ناشی از خواب سرمایه سهامداران نزد شرکت‌ها اشاره کرد. موضوعی که مانع بهره‌مندی حداکثری سرمایه‌گذاران از فرصت‌های جذاب سرمایه‌گذاری پیش‌رو می‌شد.


بر اساس این گزارش، گروه توسعه مالی مهرآیندگان در راستای تحقق یکی از اصول حاکمیت شرکتی و نیز ارج نهادن به حقوق سهامداران در نظر دارد سود نقدی مربوط به کلیه سهامدارانی که کمتر از یک درصد از مجموع سهام شرکت ( از یک تا ۳۰ میلیون برگ سهم) را در اختیار دارند در کمترین زمان ممکن و تنها یک روز پس از برگزاری جلسه مجمع سالانه از طریق سامانه سجام به حساب سهامداران پرداخت کند. رویدادی که امید است تا سایر شرکت‌ها نیز با الگو‌برداری از آن به یکی از چالش‌های همیشگی سرمایه‌گذاران خاتمه دهند.


مجمع سالانه گروه توسعه مالی مهرآیندگان برای تصویب صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۰، ساعت ۹ شنبه ۲۸ خرداد درسالن همایش نور دانشگاه الزهرا برگزار می‌شود.


کلیه سهامداران شرکت می‌توانند با همراه داشتن مدارک احراز هویت و معرفی‌نامه (برای نمایندگان مربوط به سهامداران حقوقی) در جلسه حضور به‌هم‌رسانند. همچنین سهامداران می‌توانند از طریق سایت شرکت به نشانی https://mehanfdg.ir و یا لینک http://roka-co.com/mehanfdg نسبت به مشاهده آنلاین مجمع اقدام کنند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0