ارزینکس
1400/04/01
23:37
💢 جریمه ۷٬۶ میلیون دلاری برای پروژه Loci 🔘 کمسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا SEC روز سه شنبه اعلام کرد مسئله حقوقی و شکایت علیه شرکت Loci Inc و مد...

💢 جریمه ۷٬۶ میلیون دلاری برای پروژه Loci



🔘 کمسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا SEC روز سه شنبه اعلام کرد مسئله حقوقی و شکایت علیه شرکت Loci Inc و مدیر عامل شرکت جان ویز با پذیرش پرداخت جریمه ۷٬۶ میلیون دلاری توسط این شرکت به سرانجام رسیده است. SEC شرکت Loci را متهم کرده که از آگوست ۲۰۱۷ تا ژانویه ۲۰۱۸ با استفاده از توکن LOCI مبلغ ۷٬۶ میلیون دلار سرمایه کرده و با اظهارات "غلط و گمراه کننده" مربوط به پیشنهاد توکن خود، از سرمایه‌گذاران کلاهبرداری کرده است. به عنوان بخشی از قرارداد تسویه، این توافقنامه باید کلیه ضررهای سرمایه‌داران را جبران کند و توکن‌ها را از صرافی‌ها خارج نماید و همچنین از شرکت در پیشنهادات مشابه اوراق بهادار خودداری کند. رئیس بخش سایبری اجرای آژانس، می‌گوید سرمایه‌گذاران رمزارزها "حق داشتن اطلاعات درست" را دارند تا بتوانند با آگاهی کامل تصمیم بگیرند.



🔘همان‌طور که توسط یوتودی U.Today گزارش شد، SEC همچنین اخیرا طرح بیت‌کانکت را پانزی معرفی کرده و به دلیل نقض قوانین اوراق بهادار فدرال متهم کرده است.



📌 منبع خبر



انتهای خبر

0
0