سهام سودآور
1399/11/25
08:46
#خوب_است_بدانیم_که / بخش دوم / 25 بهمن 20) وزارت امور خارجه فرانسه از ایران درخواست کرد تا از برداشتن گام‌هایی که می‌تواند به وخیم‌تر شدن وضعیت ...

#خوب_است_بدانیم_که / بخش دوم / ۲۵ بهمن



۲۰) وزارت امور خارجه فرانسه از ایران درخواست کرد تا از برداشتن گام‌هایی که می‌تواند به وخیم‌تر شدن وضعیت توافق هسته ای منجر شود، خودداری کند.



۲۱) عضو هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران می گوید " بیش از شش ماه است که یک میلیارد دلار از سرمایه‌های واردکنندگان نهاده های دامی در بانک‌های عمانی بلوکه شده است."



۲۲) مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری می گوید " مگر رفیقی شفیق‌تر از روسیه داریم؟ خود روسیه به ما می‌گوید تا FATF را قبول نکنید با شما به راحتی مبادله نخواهیم داشت. "



۲۳) مدیرعامل بانک ملت می گوید " FATF یک شمشیر دو لبه و موضوع دوگانه است؛ اگر آن را بپذیریم و همه مفاد آن را انجام دهیم و سپس انتظار داشته باشیم که تحریم‌ها برداشته شود ممکن است تحریم‌ها برداشته نشود و گرفتاری‌های ما بیشتر شود. به نظر من باید این مسئله را فعلا معلق نگه داریم و نه آن را رد کنیم و نه کاملا بپذیریم تا تکلیف برداشتن تحریم‌ها روشن شود و سپس به سمت اجرای مفاد FATF برویم."



۲۴) هند تا سال ۲۰۳۰ سومین مصرف کننده بزرگ انرژی جهان خواهد شد.



۲۵) وادار شدن دولت ها به تزریق گسترده نقدینگی و اجرای بسته های محرک اقتصادی با هدف کاستن از تبعات اقتصادی کرونا، اکنون خود را به شکل افزایش قیمت ها نشان می دهد.



۲۶) . طبق اعلام مرکز آمار آلمان، متوسط بهای مصرف کننده مثبت یک درصد بوده که ۱.۱ درصد بیشتر از رقم ثبت شده ماه قبل و ۰.۲ درصد بیشتر از انتظارات فعالان اقتصادی بوده است. این نرخ تورم که بالاترین تورم مثبت ثبت شده در هفت ماه اخیر در این کشور محسوب می‌شود.



۲۷) چین مجددا در هفته گذشته و بعد از مدتها واردکننده بیلت فولاد شده که باعث افزایش قیمت آن ناحیه طی هفته های آتی خواهد شد.



۲۸) قیمت LPG در روسیه افزایش یافت و به بالاترین میزان از سپتامبر ۲۰۱۸ رسید.



۲۹) قیمت پلی پروپیلن PP در ترکیه در این هفته به بالاترین سطح رسید.



۳۰) قیمت نفتا به حوالی سقف قیمتی خود از ژانویه ۲۰۲۰ رسیده که دلیل آن عرضه نا کافی همزمان با افزایش تقاضا در آسیا بوده است.



۳۱) رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا می گوید "ممکن است از اواسط امسال شروع به توزیع بودجه ریکاوری کنیم. بودجه ریکاوری ۶۷۲.۵ میلیارد یورویی اتحادیه اورپا برای دوران پساکرونا امروز به تصویب رسید."



۳۲) سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می گوید "سیاست فشار حداکثری ضد ایران شکست خورده است. ما به هیچ مهلت پایانی نگاه نمی‌کنیم؛ بلکه به زمانی نگاه می‌کنیم که ما و متحدان و شرکایمان را در بهترین موقعیت برای مواجهه با این مشکل قرار دهد."



۳۳) در خصوص وضعیت کرونا، ۲۵ شهر از امروز نارنجی می‌شوند! آمار مبتلایان روزانه به شدن در حال صعود است در حالی که فوتی ها هنوز رشد نکرده و گمراه کننده است. کرونا تمام نشده و با شیب تندی به سمت فاز چهارم می رویم. ماسک بزنید.



۳۴) وزارت خارجه آمریکا می گوید "دولت جدید آمریکا در عرصه سیاست خارجی خود با عربستان تجدید نظر کرده است."



۳۵) آمریکا می گوید " انتخابات ریاست جمهوری آینده ایران تاثیری در رویکرد ما در موضوع برجام ندارد."



۳۶) ظریف می گوید "آمریکا مشارکتش در برجام را مه ۲۰۱۸ متوقف کرد، برجام را نقض کرد و طرف‌های پایبند به قطعنامه سازمان ملل را مورد تنبیه قرار داد. تا همین امروز آمریکا دقیقا در همان موضع قرار دارد؛ قبل از حرافی به برجام پایبند شوید."



موفق باشید. ۲۵ بهمنvalidhelalat

انتهای خبر

0
0