اقتصاد آنلاین
1400/03/19
10:37
انتخاب بهترین لاستیک با نرخ مصوب

مزایای خرید اینترنتی، انقلابی در نحوه خرید ما ایجاد کرده است که به سرعت در حال تبدیل شدن به یک روش بسیار محبوب است. این روزها به دلیل فواید متعدد خرید آنلاین، مردم بیشتر خرید اینترنتی را به روش‌های سنتی ترجیح می‌دهند.

سهولت و صرفه‌جویی در وقت از جمله کاربردهای خرید اینترنتی است که شما می توانید براحتی در خانه، محل کار یا هر مکان دیگر خرید خود را انجام دهید و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را به ما می‌دهند تا در هر موقع از شبانه روز کالای خود را تهیه کنیم.


همه ما می‌دانیم امروزه خرید پوشاک، مواد غذایی و لوازم بهداشتی و ... براحتی با خرید اینترنتی امکان پذیر است و ما بیشتر وقت‌ها در حال گشت و گذار در سایت‌های فروش آنلاین هستیم و از طریق اینترنت لوازم مورد نیاز خود را تهیه می‌کنیم .


تایر یکی از مهمترین و پر خطرترین قطعات خودرو به حساب می آید که برای حفظ سلامت راننده و سرنشینان، باید بهترین و مناسب ترین لاستیک را انتخاب کرد. خرید لاستیک یکی از دغدغه‌های مهم رانندگان به حساب می‌آید که می‌توان بصورت آنلاین آن را خریداری کرد که شاید بسیاری از مردم درباره آن مطلع نباشند .


همه ما خرید به روش سنتی را در طول سال‌ها انجام داه‌ایم و از مزایا و معایب آن نیز با خبر هستیم. در روش‌های سنتی خرید لاستیک ممکن است فروشنده طیف وسیعی از محصولات را ارائه ندهد یا مصرف کننده وقت کافی برای مقایسه لاستیک ها را نداشته باشد و یا اینکه فروشنده به ناچار مجبور باشد هر آنچه در فروشگاه موجود است رو به عرضه بگذارد و تبلیغ کند تا بفروش برساند. از همین رو فروشگاه‌های آنلاین خرید لاستیک ، در خصوص راحتی و امنیت مشتریان این امکان را بوجود آورده‌اند تا مصرف کنندگان بتوانند به طور مستقیم لاستیک های مورد نیاز خود را از تولید کنندگان با قیمت دولتی خریداری کنند.


لاستیک‌های بسیاری با برندهای مختلف در کشور وجود دارند و دانستن اینکه کدام لاستیک مناسب وسیله نقلیه ما است و کدام تایر با قیمت دولتی توزیع می‌شود برای ما پر اهمیت است. همانطور که گفته شد یکی از بهترین راه حل‌ها خرید اینترنتی و کمک گرفتن از یک وب سایت معتبر است چرا که می توانید بصورت آنلاین تمام اطلاعات مربوطه را که به آن نیاز دارید بخوانید و پاسخ تمام سوالات مربوط به تایر خود را پیدا کنید. فروشگاه‌های اینترنتی لاستیک امکان دسترسی مصرف کننده را برای خرید تایر مورد نیاز و مناسب خود فراهم کرده است، چرا که مشتریان می‌توانند با ورود به وب سایت فروشگاه و با وارد کردن چند جزئیات مانند: برند، سایز، نوع خودرو و .. گزینه‌های متناسب با نیازشان را مشاهده کنند و با بررسی کیفیت و توضیحات داده شده و همچنین مقایسه لاستیک‌ها با هم ، بهترین تایر مد نظر خود را خریداری کنند.



خرید اینترنتی لاستیک دولتی از hypertire.com



یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین لاستیک،هایپرتایر است که به عنوان نماینده رسمی تولید کنندگان لاستیک ایرانی و خارجی با توجه به گرانی تایر در بازار و در نظر گرفتن شرایط اقتصادی مردم و کاهش شیوع کرونا شرایطی را بوجود آورده است تا مشتریان لاستیک‌های مورد نیاز خود را بصورت اینترنتی و بدون هیچ واسطه ای خریداری کنند و بر اساس مارک ، دسته، اندازه تایر ومدل وسیله نقلیه لاستیک مورد نیاز خود را انتخاب کنند.


1

گفتنی است هایپرتایر با ارائه خدمات نصب ، بالانس سیار لاستیک در محل، سرعت بخشیدن به امور مشتریان و بازدهی مناسب توانسته جایگاه بسیار خوبی در بین رقبا و فروشگاه‌های آنلاین برای خود ایجاد کند و با فراهم کردن بستر مناسب برای خرید لاستیک دولتی با نرخ مصوب و دسترسی آسان اطمینان خاطر مشتریان خود را جلب کند.


گروه صنعتی بارز به عنوان یکی از بزرگترین و پرفروش ترین تولید کننده‌های تایر در ایران است که توانسته تایرهای نسل جدید دو دیفرانسیل را برای اولین بار در ایران، تولید و عرضه کند. لاستیک Barez طوری طراحی شده است که در برابر هرگونه شرایطی مانند برف و باران و گرما دوام زیادی داشته و آسیب نخواهد دید و همچنین در بین تایرهای ایرانی، قیمت لاستیک بارز بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و به دلیل سابقه زیاد و پیشینه خوب یکی از بهترین برندهای حال حاظر است. شایان ذکر است لاستیک بارز با دو خودرو ساز مطرح کشور(ایران خودرو و سایپا) همکاری می کند و سهم قابل توجه‌ای در تامین نیاز آنها دارد.


نکته قابل توجه این است که مجموعه هایپرتایر علاوه بر توزیع لاستیک‌های دولتی از جمله بارز، فروش بهترین برندهای لاستیک‌های دنیا را با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت بر عهده دارد. لاستیک میشلن یکی از برندهای محبوب تایر در بین مردم ایران به حساب می‌آید که بالاترین کیفیت و بهترین عملکرد فنی را در مقایسه با دیگر برندهای لاستیک دنیا دارد . تایرهای میشلن علاوه بر ترمزگیری قوی در خیسی جاده، مصرف سوخت بهینه و عمر طولانی و ... دارای قیمت مناسب نسبت به دیگر تایرهای خارجی است وهایپرتایربه عنوان نماینده رسمی فروش لاستیک میشلن درایران این امکان را بوجود آورده است که خرید لاستیک میشلن برای مصرف کنندگان بسیار راحت و با بهترین قیمت انجام پذیرد.


بنابراین گزارش مصرف کنندگان می‌توانند برای بهبود تجربه خرید و انتخاب بهترین لاستیک برای وسیله نقلیه خود ، به راهنمای دقیق هایپرتایر در مورد لاستیک دولتی مراجعه نمایند و از بهترین خدمات مجموعه بهرمند شوند.


انتهای خبر

0
0