آکادمی هلاکوئی
1401/03/15
10:00
حجم معاملات درون زنجیره ای کاردانو از ابتدای سال ۳۶۹ درصد افزایش داشته است

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، بنیانگذار کاردانو، اخیرا نموداری…

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، بنیانگذار کاردانو، اخیرا نموداری از CoinMetrics را به اشتراک گذاشته است که حجم انتقال روزانه درون زنجیره‌ای بلاک‌چین‌های مختلف، از جمله کاردانو را نشان می‌دهد.


این داده‌ها حاکی از آن هستند که از ابتدای سال جاری تا به امروز، کاردانو در مقایسه با سایر بلاک‌چین‌ها، از جمله بیت‌کوین، اتریوم، دوج‌کوین و الگوراند، افزایشی ۳۶۹ درصدی را در حجم معاملات درون زنجیره‌ای شاهد بوده است. این درحالی است که سایر بلاک‌چین‌های مذکور به ترتیب ۱۵ درصد، ۴۹ درصد، ۷۹ درصد و ۸۲ درصد کاهش داشته اند.


بنیانگذار کاردانو، که ظاهرا از این گزارش بسیار راضی به نظر می رسد، با مخاطب قراردادن منتقدان خود گفته است که این که افزایش حجم نتیجه “spookyalpha ” بوده است.


هاسکینسون در حالی که افزایش تراکنش‌ها در شبکه کاردانو را به رخ می‌کشید، به شوخی گفت: “کاردانو از تراکنش های ارواح استفاده می‌کند: بسیار موثر است.”


کاردانو در گذشته با انتقادات قابل توجهی روبرو بوده است که یکی از رایج ترین آنها، مقایسه آن با “زنجیره ارواح” است.


آخرین مرحله از آماده سازی هاردفورک Vasil


طبق آخرین آمار هفتگی توسعه IOHK، آماده‌سازی برای هاردفورک Vasil در آخرین مراحل خود قرار دارد و اکنون توجه تیم بر روی دنبال کردن نقاط عطف هفتگی معطوف شده است که مراحل بعدی راه را مشخص می کنند.


یکی از این نقاط عطف، معرفی یک گره جدید برای ارتقاء Vasil و همچنین اولین نسخه از یک CLI جدید است که قابلیت های جدید Plutus را شامل می شود. IOHK می گوید برنامه هفته آینده، ایجاد شبکه آزمایشی توسعه دهندگان Vasil و همکاری نزدیک با گروه بزرگی از توسعه دهندگان و شرکای اکوسیستم در آزمایش نهایی است.


به علاوه، IOHK نموداری از اطلاعات رشد شبکه ارائه کرده است که نشان می دهد در حال حاضر، ۹۹۲ پروژه در بلاک چین کاردانو در حال ساخت هستند این رقم قبلا معادل ۹۸۶ پروژه بود. تعداد پروژه های NFT این شبکه نیز به ۵۷۹۶ رسیده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0