سهم گلچین
1399/08/26
08:39
"#غچین" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 24 به 89 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال و صرف بهبود ساختار مالی خوا...

"#غچین" در نظر دارد سرمایه فعلی را از ۲۴ به ۸۹ میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال و صرف بهبود ساختار مالی خواهد شد.



در حالی تا پیش از این بازار متشکل ارز هیچ‌گاه اقدام به انتشار عمومی قیمت ها نمی کرد و تنها در اختیار ۳۰۰ کارگزاری قرار می داد که از امروز دوشنبه برای اولین بار از طریق سایت www.ice.ir یا با جست‌و‌جوی نام کاربری iceiran در تلگرام و icemarket.ir در اینستاگرام ، منتشر خواهد شد.



مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالا اعلام کرد: پذیرش کالای ورق تخت فولادی به وزن ۲۴ هزار تن تولید شرکت فولاد اصفهان پس از بررسی مدارک و مستندات در جلسه کمیته عرضه در بازار فرعی مورد تصویب قرار گرفت. همچنین کمیته عرضه بورس کالا پس از بررسی مدارک و مستندات با پذیرش کالای ماستیک قیری شرکت ورزیران به مقدار ۱۵۰۰ تن در بازار فرعی موافقت کرد.



قیمت پایه محصولات پتروشیمی از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی با افزایش ۲۲۳۶ ریالی به دلار ۲۶۱۲۷۲.۵ ریالی اعلام شد.



آمار‌های رسمی وزارت صنعت ازافزایش ۱۷ میلیون تنی تولید فولاد و رشد ۵۲ درصدی شمش آلومنیوم در هفت ماه حکایت دارد.



رییس سازمان بورس با اشاره به احتمال تعطیل شدن دو هفته ای تهران گفت: اگر تعطیلی بانک ها توسط هیات دولت بطور رسمی اعلام شود، بورس هم تعطیل خواهد شد.



سرپرست معاونت بهره‌برداری #فولاد مبارکه با اشاره به تولید ۱۳.۱ میلیون تن فولاد خام در ۷ ماه سال جاری توسط شرکت های این صنعت گفت: ۴۴ درصد فولاد در این گروه تولید شده است.



حمید اقبالیان سرپرست "#سلار" پیرو موضوع مطرح شده در مجمع عادی بطور فوق العاده ۲۹ مهر اعلام کرد: این شرکت جهت تامین نقدینگی به منظور تسریع و تکمیل پروژه طرح توسعه درصدد اجرای افزایش سرمایه از دو محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و آورده نقدی سهامداران است. پس از تهیه گزارش توجیهی و ارایه آن به حسابرس و انجام مراحل قانونی و کسب مجوز از سازمان بورس اطلاعیه در کدال قرار خواهد گرفت. تاکنون اقدامات اجرایی در خصوص انجام افزایش سرمایه فوق صورت نپذیرفته است.



معاونت نظارت مالی و خزانه‌داری وزارت اقتصاد از امکان خرید اوراق مالی اسلامی در تمامی روزهای معاملاتی بازار سرمایه خبر داد.

انتهای خبر

0
0