همفکران
1401/07/27
12:00
#مجمع #تپمپی 📌در ادامه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع پمپ‌سازی ایران در پاسخ به سوال سهامداران عنوان شد: ✅امسال حقوق و مزایای و تعلقاتی که به ...

#مجمع


#تپمپی


📌در ادامه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع پمپ‌سازی ایران در پاسخ به سوال سهامداران عنوان شد:



✅امسال حقوق و مزایای و تعلقاتی که به کارمندان اضافه‌شده است، نسبت به سال قبل ۶۰ درصد افزایش پیداکرده است.



✅پاداش هیات مدیره بر اساس مصوبه مجمع پرداخت‌شده است.



✅افزایش سرمایه‌های که هلدینگ می‌دهد نتیجه افزایش تولید، شرکت‌های زیرمجموعه است. چندین بار خواستیم که در مورد تولید و فروش شرکت‌های زیرمجموعه گزارش بدهیم اما بورس گفته گزارش ندهیم و ما از بورس گله‌مندیم. آمار و جزئیات فروش را در گزارش‌های تفصیلی منتشر می‌کنیم.



✅نماینده سازمان در پاسخ به برخی سوالات گفت: تاکنون نامه‌ای از شرکت برای اطلاع‌رسانی ارائه نشده که سازمان نسبت به انتشار آن نظر مساعد نداشته باشد.



✅پیشنهاد شد که در راستای تامین نظر سهامداران مبنی برافزایش شفافیت در خصوص تولید و فروش، ضمن اطلاع‌رسانی در کدال، هرماه مصاحبه‌ای انجام شود.



✅در ۶ سال گذشته وارد فضای دانش‌بنیان شدیم که با تولید محصولات دانش‌بنیان شامل پمپ‌های نفتی و...، که وارداتی بودند، ضمن تامین نیاز شرکت‌های داخلی، از معافیت‌های مالیاتی هم برخوردار شدیم و تسهیلات را با نرخ ۱۱ درصد هم اخذ کردیم.



✅حدود ۴ سال است که با تغییر اقلیمی و کمبود آب‌های زیرزمینی و صخره‌ای بررسی و تولید پمپ‌های انتقال آب و پمپ‌های آب‌شیرین‌کن را شروع کرده‌ایم. اولین و تنها تولیدکننده پمپ‌های بزرگ آب‌شیرین‌کن و انتقال آب هستیم.



✅پروژه انتقال آب همدان را در دست اجرا داریم.



✅الکتروموتورهای پروژه گروه جاسک واردشده‌اند و به همین دلیل میزان تامین قطعات از خارج، نسبت به سال قبلف افزایش‌یافته است. گاهی هم پمپ‌های هستند که تولید داخلی آن‌ها مقرون‌به‌صرفه و سودده نیستند و واردات آن‌ها مفیدتر است. بیشتر از چین و ایتالیا وارد می‌کنیم. ممکن است واردات از آلمان و سوئد هم انجام شود.



✅به خاطر تحریم‌ها امکان سرمایه‌گذاری خارجی را نداریم، حتی صادرات هم نمی‌توانیم داشته باشیم و صادرات ما از یک‌میلیون دلار به ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار دلار کاهش پیداکرده است.


Hamfekran.com


@Agahmoshaver



انتهای خبر

0
0