بورس پرس
1401/04/05
13:11
۹۲ درصد مشترکان صنعتی محدودیت مصرف برق ندارند / پاداش مصرف گسترده

وزیر نیرو مدعی شد ۹۲ درصد مشترکان صنعتی محدودیت مصرف برق ندارند و تعداد زیادی از مشترکان شامل پاداش مصرف هستند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، علی‌اکبر محرابیان در نشست مدیران شرکت‌های برق منطقه‌ای گفت: طبق آمار وزارت صنعت از ۶۳۰ هزار مشترک صنعتی،۵۸۰ هزار مشترک معادل ۹۲ درصد بدون هیچ محدودیتی از انرژی کامل در اوج بار استفاده می‌کنند و امید است بتوان بدون مشکل برق موردنیاز این بخش تامین شود.


وی ادامه داد: برق حدود ۴۹ هزار مشترک صنعتی هر روز هفته از ساعت ۱۱ صبح لغایت ۲۰ قطع می‌شد اما در سال جاری این محدودیت به ۱۲ ساعت در طول هفته و فقط طی یک روز از ساعت ۱۱ لغایت ۲۳ اعمال می‌شود. ۹ ماه برنامه موجب شد خرداد با کمترین مشکلات سپری شود.


این وزیر افزود: بخش قابل‌توجهی از شرکت‌های توزیع، برنامه مدیریت مصرف را به‌خوبی اجرا کردند، نظم و انضباط در کار و برنامه‌ریزی مدیریت مصرف، بسیار مهم و ضروری است. مصرف سال جاری با سال‌های گذشته متفاوت است و این برنامه دقیق همراه با محدودیت کمتر، رضایتمندی و سود مشترک را به همراه دارد و این مهم در کاهش مصرف مشهود است.


محرابیان دلیل رضایتمندی مشترکان از برنامه مدیریت مصرف وزارت نیرو را داشتن برنامه دقیق و اطلاع‌رسانی عنوان کرد و گفت: طبق آمار، تعداد زیادی از مشترکان شامل پاداش مصرف هستند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0