بورس۲۴
1401/01/29
13:06
بورس به ارتفاع ۱.۵ میلیون واحد رسید

شاخص کل با رشد ۲۶ هزار و ۶۶۱ واحدی تا ارتفاع یک میلیون و ۵۰۱ هزار واحد ارتقا یافت. ارزش معاملات خرد نیز حدود ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بود که رشد ۱۹ درصدی را نسبت به دیروز تجربه کرد.

بورس به ارتفاع 1.5 میلیون واحد رسید

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد امروز حدود ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بود که رشد ۱۹ درصدی را نسبت به دیروز تجربه کرد. ارزش معاملات خرد روز جاری یکی از بالاترین ارقام روزانه طی ۶ ماه اخیر است.


تراز پول حقیقی بازار برای چهارمین روز متوالی مثبت ماند. در روز جاری سهامداران حقیقی حدود ۷۶ میلیارد تومان سرمایه جدید وارد بازار کردند.


عمده ترین خریدهای حقیقی از حقوقی در نمادهای پارسان، شستا، وبانک، شپدیس، ومهان، شجم، وصندوق، چدن، وتوصا و شکام صورت گرفت. در حالی که حقوقی ها بیش از همه حفارس، های وب، گنگین، شگویا، وآذر، شتران، سپید، فوکا و ونوین را از حقیقی ها خریداری کردند.


شاخص کل با رشد ۲۶ هزار و ۶۶۱ واحدی تا ارتفاع یک میلیون و ۵۰۱ هزار واحد ارتقا یافت. نمادهای شستا، پارسان، تاپیکو، فارس، نوری، شپدیس و شبندر بیشترین تاثیر مثبت را بر آن داشتند. شاخص هموزن هم با افزایش ۶ هزار و ۷۸۸ واحدی به محدوده ۳۹۷ هزار واحد رسید. شاحص فرابورس نیز ۳۱۱ واحد دیگر بالا رفت.

انتهای خبر

0
0