اقتصاد آنلاین
1400/07/28
10:02
سنگین ترین صف های خرید و فروش / پایداری انرژی۳ در صدر تقاضای سهامداران

خالص سفارشات خرید سهام در بورس امروز به ۱۷۵میلیارد تومان می‌رسد، برتری سمت عرضه در « فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» بیش از سایرین بود و حجم صف حجم صف ثقزوی به ۷.۲درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید


اقتصاد آنلاینهانا پاکمند ؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۴۸۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۳۱۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۱۷۵میلیارد تومان می‌رسد.


تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «انرژی۳»، «های وب» و «آپ» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سایر اشخاص بورس انرژی ۲۳۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. عرضه نیز در صفوف فروش «ثقزوی»، «وشمال» و «لپارس» در نوبت انتظار است.


ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۳۸۰میلیارد تومان (۷۹درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۲۱۰میلیارد تومان (۶۷درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۶ نماد و حجم صف‌های فروش در هشت نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت عمران و سازندگی قزوین با نماد (ثقزوی) به ۷.۲درصد کل تعداد سهام آن می رسد.


«فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۲۳۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «اطلاعات و ارتباطات» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۴۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» با تقاضای فروش ۵۰میلیارد تومانی همراه است.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

12

انتهای خبر

0
0