بورس نیوز
1401/01/06
10:50
خروج ۱۲ نماد معاملاتی در نخستین روز کاری سال جدید

نماد ۱۲ شرکت بورسی و فرابورسی در اولین روز کاری سال جدید بسته و یک سهم مثبت هم مشمول رفع گره معاملاتی شد و حجم مبنای سه نماد هم تغییر کرد.


به گزارش بورس نیوز ، قبل از شروع اولین روز کاری بازار سهام در سال جاری، نماد شرکت‌های سرمایه گذاری مسکن شمال شرق، ایران مرینوس، بیمه پارسیان و پگاه آذربایجان شرقی به دلیل اعلام رویداد‌های مهم برای یک ساعت متوقف شد.


شرکت‌های مپنا، ایران ترانسفو و ایرکا پارت صنعت هم برای یک روز کاری به همراه ایران خودرو دیزل، بانک‌های سامان، ایران زمین و گردشگری و نگین گردشگری ایرانیان برای دو روز کاری از تابلو معاملات بورس و فرابورس خارج شدند.


همچنین امروز نماد شرکت فرابورسی داروسازی آوه سینا که در روز‌های آخر سال گذشته دارای صف فروش پایداری بود، مشمول رفع گره معاملاتی است.


بازارگردانی سهام شرکت بیمه حکمت صبا نیز با دامنه نوسان روزانه قیمت مطابق با دامنه مجاز نوسان قیمت در تابلوی زرد بازار پایه فرابورس و با استفاده از روش بازارگردانی مبتنی بر حراج آغاز شد و حجم مبنای نماد‌های "داراب، تمحرکه و وامیر " براساس مقادیر مرتبط با فرمول حجم مبنا در تابلو مربوطه محاسبه و اعمال شد.

انتهای خبر

0
0