بورس پرس
1400/05/19
10:10
بیمه البرز قرارداد انجام خدمات بیمه ای بست / گروه تحت پوشش

بیمه البرز از انعقاد قرارداد با کانون انجمن های صنفی موسسات و شرکت های حمل و نقل داخلی کالا برای بیمه درمان تکمیلی و بیمه عمر و حوادث گروهی و گروه تحت پوشش خبر داد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت بیمه البرز از انعقاد قرارداد با کانون انجمن های صنفی موسسات و شرکت های حمل و نقل داخلی کالا برای بیمه درمان تکمیلی و بیمه عمر و حوادث گروهی و گروه تحت پوشش خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.


براین اساس، محسن پورکیانی مدیرعامل "البرز" اعلام کرد: این شرکت با کانون انجمن های صنفی موسسات و شرکت های حمل و نقل داخلی کالا ،قرارداد بیمه ای در دو رشته بیمه درمان تکمیلی و بیمه عمر و حوادث گروهی منعقد کرده و گروه هدف تحت پوشش، رانندگان حمل و نقل جاده‌ای، مالکان خودروهای حمل و نقل بار جاده‌ای و خانواده‌های آنها هستند. حق بیمه بیمه نامه های صادره در طول سال و به تدریج وصول خواهد شد. توافق‌های اولیه و تنظیم صورت جلسات لازم برای شروع فرآیند اجرایی کار انجام شده و شروع تعهدات بیمه گر از ۱۵ مرداد است.


حق بیمه قراردادهای بیمه‌ای متعاقبا دریافت و فهرست اسامی بیمه شدگان و ثبت آنها در سیستم جامعه بیمه گری شرکت در دفاتر مالی ثبت خواهد شد. با توجه به نوع تعهدات قرارداد بیمه درمان، سوابق خسارتی بیمه گذار، پیوسته بودن پوشش برای بیمه شدگان در طول چند سال گذشته، تعداد قابل بیمه شدگان ( حدود ۱.۱ میلیون نفر درمان و ۴۰۰ هزار نفر عمر و حوادث) و پراکندگی جغرافیایی قابل توجه به بیمه شدگان در سراسر کشور، ریسک این قرارداد، عادی ( نسبتا مطلوب) تلقی می شود و شرکت نسبت به واگذاری اتکایی اجباری نزد بیمه مرکزی اقدام خواهد کرد.


اقلام دقیق بیمه پس از دریافت اطلاعات کامل از بیمه شدگان و ثبت در سیستم های بیمه گری در گزارش‌های مربوط به متعاقبا اطلاع رسانی می شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0