آکادمی هلاکوئی
1400/06/19
16:20
سه سپرده رمزارز مستقل گری اسکیل تبدیل به شرکتهای گزارش دهنده به SEC می شوند

گری اسکیل ، بزرگترین مدیریت دارایی های رمزارزی…

گری اسکیل ، بزرگترین مدیریت دارایی های رمزارزی در جهان ، موفقیت دیگری را به دست آورد زیرا سه مورد از سپرده های رمزارز مستقل خود یعنی Litecoin Trust (LTCG) ، Bitcoin Cash Trust (BCHG) و Ethereum Classic Trust (ETCG) به گزارش دهندگان به SEC تبدیل شدند. در اوایل سال جاری ، مدیران دارایی Digital Large Cap Fund (GDLC) نیز به یک شرکت گزارش دهنده به SEC تبدیل شد. انتصاب اخیر ، تعداد کل محصولات گری اسکیل که جزو شرکت های گزارش دهنده به SEC هستند را به ۵ مورد می رساند.


مایکل سوننشاین ، مدیرعامل Grayscale ، آن را یک پیروزی بزرگ در زمینه مقررات نامید که می تواند دروازه سرمایه گذاری رمزارز را به روی سرمایه گذاران جدیدی باز کند که مقررات محور هستند. او توضیح داد:


“این چیزی است که نه تنها سرمایه گذاران به آن ابراز تمایل کردند ، بلکه چیزی است که ما احساس می کنیم آنها مستحق آن هستند.” وضعیت گزارش SEC گری اسکیل را در دسترس مخاطبان بیشتری از سرمایه گذاران قرار داده است که معمولا وقتی به سرمایه گذاری فکر می کنند به دیدن این نوع گزارش عادت کرده اند. “


سه صندوق رمزارز مستقل از Grayscale دوره قفل شدن خود را از ۱۲ ماه به ۶ ماه کاهش می دهند. مزایای دیگر شامل انتقال روان تر به صندوق قابل معامله در بورس (ETF) است ، هنگامی که SEC اولین ETF رمزارزی را در ایالات متحده تایید کند.


آیا Grayscale نیاز به تغییر در برنامه های ETF بیت کوین دارد؟


Grayscale پیشتر برنامه های تبدیل محصول برتر بیت کوین خود ، Bitcoin Trust Fund ($ GBTC) به ETF بیت کوین را فاش کرده بود و یک پیشکسوت سابق در زمینه ETF را برای رهبری این اقدام استخدام کرده است. با این حال ، اظهارات اخیر رئیس SEC ، گری گنسلر ، می تواند برنامه های ETF بزرگترین مدیران دارایی جهان را خنثی کند. گنسلر گفته است که ETF بیت کوین مبتنی بر معاملات آتی(Futures) بیشتر احتمال دارد تایید SEC را دریافت کند تا یک مورد فیزیکی. پس از این ، تعدادی از شرکت ها شروع به ثبت درخواست برای Bitcoin Futures ETF کردند.


در حالی که کارشناسان ETF معتقدند یک ETF فیزیکی بیت کوین در نهایت تصویب می شود اما نه قبل از تصویب ETF های آتی. با این حال ، Grayscale اکنون باید منتظر تایید SEC بماند یا مانند چند شرکت دیگر ETF آتی دیگری را معرفی کند.





این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد .


منبع: coingape


انتهای خبر

0
0