سهم گلچین
1400/02/01
11:29
به اطلاع مي‌رساند؛ بازارگرداني سهام شرکت کيسون (#کيسون) با دامنه نوسان روزانه قيمت مطابق با دامنه مجاز نوسان قيمت در تابلو نارنجي بازار پايه فرابور...

به اطلاع می‌رساند؛ بازارگردانی سهام شرکت کیسون (#کیسون) با دامنه نوسان روزانه قیمت مطابق با دامنه مجاز نوسان قیمت در تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس ایران و با استفاده از روش بازارگردانی مبتنی بر حراج، از امروز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ در تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس ایران آغاز می گردد.



به اطلاع کلیه سرمایه گذاران و فعالین بازار می رساند،مطابق مصوبه هیات مدیره محترم سازمان بورس و اوراق بهادار،از امروز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ تا اطلاع ثانوی،دامنه نوسان قیمت سهام در کلیه نمادهای معاملاتی بازارهای بورس اوراق بهادار تهران به صورت نامتقارن +۶ و -۳ درصد خواهد بود.همچنین دامنه نوسان در انواع اوراق با درآمد ثابت ،صندوق های قابل معامله ،اختیار معامله،اختیار فروش تبعی ،آ تی ،آ تی سبد سهام و اوراق تسهیلات مسکن بدون تغییر خواهد بود.



با توجه به نیاز به بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر ، نماد معاملاتی #حبندر حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ تعلیق می گردد.



مجوز افزایش سرمایه ۶۸ درصدی #غگیلا از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها صادر شد.



با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی #شکربن حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.



به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر، نماد معاملاتی #وآداک حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ تعلیق می گردد.




#افزایش_سرمایه


#ولشرق


پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت لیزینگ ایران و شرق



درصد افزایش سرمایه: ۲۳۳ درصد



محل تامین: مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی

انتهای خبر

0
0