آکادمی هلاکوئی
1401/05/02
20:50
یونیسواپ برنامه دارد تا بازار NFT ها را تسخیر کند

یکی از بازیگران کلیدی دیفای، Uniswap (UNI)، همچنان…

یکی از بازیگران کلیدی دیفای، Uniswap (UNI)، همچنان به راه خود در بخش NFT ادامه می‌دهد و با ادغام با صرافی غیرمتمرکز ان اف تی sudoswap، مبادله کارآمد NFT را برای کاربران فراهم می‌کند.


20220724 204848 - یونیسواپ برنامه دارد تا بازار NFT ها را تسخیر کند

راه حل نهایی معاملات NFT در Uniswap قرار است تا پاییز راه اندازی شود، اما همانطور که در پست بالا از سرپرست پروژه های NFT Uniswap مشاهده می شود، کار روی آن در حال انجام است. این حرکت یک پیگیری منطقی برای خرید ماه ژوئن پلتفرم تجمیع بازار NFT Genie است. در حالی که این معامله به کاربران Uniswap امکان دسترسی به NFT ها از چندین مکان تجاری در یک مکان را می داد، ادغام sudoswap به کاربران امکان می دهد NFT ها را به صورت غیرمتمرکز مستقیما از Uniswap خریداری یا بفروشند و همچنین استخر نقدینگی NFT خود را ایجاد کنند. علاوه بر این، این پلت فرم برای گاز بهینه شده است و فقط ۰.۵٪ کمیسیون دریافت می کند که پنج برابر کمتر از رقیب اصلی OpenSea است.


یونی سواپ به گسترش در فضای کریپتو ادامه می دهد


ادغام sudoswap تا حد زیادی منعکس کننده جاه طلبی های Uniswap است. ابتدا، بزرگترین DEX مبتنی بر اتریوم نیمی از گردش مالی را از کوین بیس گرفت و اکنون به طور جدی تصمیم گرفت بخشی از بازار را که در آن بازارهای معروف NFT مانند OpenSea و LooksRare در آن حکومت می کنند، در اختیار بگیرد.


خود تیم Uniswap نیز پرهیجان‌ترین و احتمالا جذاب‌ترین بخش بازار ارزهای دیجیتال را پیشنهاد می‌کند و توکن‌های NFT را به‌عنوان شکل تمام‌عیار ارزش در یک اقتصاد دیجیتال پررونق توصیف می‌کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: utoday


انتهای خبر

0
0