بورس پرس
1402/03/19
11:35
تفاهم‌نامه همکاری هلدینگ صاد و صندوق توسعه فناوری‌های نوین

تفاهم‌نامه همکاری هلدینگ فن‌آوری و نوآوری بانک صادرات (صاد) با صندوق توسعه فناوری‌های نوین امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، هلدینگ فن‌آوری و نوآوری بانک صادرات (صاد) و صندوق توسعه فناوری‌های نوین در نمایشگاه صنعت مالی، تفاهم‌نامه همکاری‌های دو جانبه در زمینه ارائه API و خدمات مورد نیاز صندوق در راستای راه‌اندازی اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های مالی مبتنی بر بانکداری نوین (نئوبانک) منعقد کردند.


براساس این گزارش، این تفاهم‌نامه توسط محمد رضوان مدنی رئیس هیات‌مدیره هلدینگ صاد و روح‌الله میرامینی مدیرعامل صندوق توسعه فناوری‌های نوین به امضا رسید و دارای اهدافی چون ارائه انواع خدمات مالی، عمومی و رفاهی به صورت آنلاین و یکپارچهسازی تمام خدمات مورد نیاز اصناف مختلف در قالب نئوبانک‌های تخصصی و کارت‌های صنفی است.


رضوان مدنی با تاکید بر ضرورت توجه به حوزه نئوبانک در دنیا، گفت: صنعت مالی و بانکی در سال‌های اخیر شاهد تغییر و تحولات جدی در سطح جهان و کشور بوده و یکی از این تحولات حرکت از بانکداری سنتی و کلاسیک به سمت بانکداری مبتنی بر نئوبانک است. ترکیب خدمات تخصصی و بین رشته‌ای با صنایع مالی و بانکی، مهمترین خصوصیت فضای نئوبانک است.


وی افزود: این مسئله ضمن تغییر فضای خدمات بانکی امکان ارائه خدمات بهتر را برای مشتریان بانکی ایجاد کرده و خلق ارزش بزرگتری را برای بانک‌ها به همراه داشته است. تفاهم‌نامه بین هلدینگ صاد و صندوق توسعه فناوری‌های نوینف شروع تازه‌ای از سطح تعاملات این دو نهاد بوده و امید است بتوان در چند رشته فعالیت مرتبط با نئوبانک، تعاریف جدیدی را ارائه کرد و با توسعه این مسیر ظرف ماه‌های آینده خدمات نوینی در اختیار صنوف مختلف قرار گیرد و سطح جدیدی از رضایت مندی در ارائه خدمات بانکی حاصل شود.


میرامینی نیز با اشاره به ایجاد بستر ارائه خدمات نوین بانکی گفت: در این تفاهم‌نامه با بهره‌گیری از ظرفیت صندوق در ارائه خدمات نئوبانکی و تنوع و گستردگی خدمات بانک صادرات در تعاملی جدید بستر ارائه خدمات بانکی نوین به مشتریان این بانک و اصناف مختلف در بستر نئوبانک فراهم می شود. این تعامل سبب ورود رشته‌های مختلف اصناف به مشتریان بانک و دریافت خدمات جدید و متنوع مالی از طریق پلتفرم‌ها خواهد شد که می‌تواند رضایت بیشتر و بهتر مشتریان بانک صادرات ایران را به همراه داشته باشد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0