سهامیاب - آموزش بورس
1401/02/11
08:58
#پالایشی ✍️ معاملات در گروه پالایشی تحت تاثیر برگشت نفت از سطوح 100 دلاری و رشد تا محدوده 107 دلاری، با افزایش تقاضا دنبال شد. با توجه به عقب‌ماند...

#پالایشی



✍️ معاملات در گروه پالایشی تحت تاثیر برگشت نفت از سطوح ۱۰۰ دلاری و رشد تا محدوده ۱۰۷ دلاری، با افزایش تقاضا دنبال شد. با توجه به عقب‌ماندگی قیمت سهام این گروه از رشد نفت و همچنین کرک اسپرد فرآورده‌ها، انتظار تداوم روند صعودی را خواهیم داشت.



📊در این گروه #شپنا با شکست رو به بالای مقاومت ۶۳۰ تومانی، ۹ درصد دیگر تا سد ۷۱۵ تومانی فاصله دارد. شپنا با گذر از سطوح یاد شده پتانسیل رشد تا هدف اولیه ۸۰۵ تومانی را خواهد داشت.



🛢در سوی دیگر #شتران روند SIDE خود را با شیب صعودی ملایمی طی می‌کند. تحلیلگران معتقدند مادامی که شتران بالای حمایت ۵۵۰ تومانی قرار گرفته است، خطر خاصی سهامدارانش را تهدید نخواهد کرد.



🛢سری هم به نمادهای تولیدکننده روغن موتور و قیر بزنیم. گزارش ماهانه منتشر شده در برخی از شرکت‌ها نشان از رشد نرخ نهایی تحت تاثیر رشد بهای مواد اولیه دارد. به نظر #شبهرن و #شستا در همین راستا مورد توجه باشند.



🛢و در نهایت اشاره به #شپاس داشته باشیم که با افزایش تقاضا در یک قدمی سد مهم ۲.۱۰۰ تومانی قرار گرفته است. گذر از این سد اتفاق مهمی برای سهامداران شپاس خواهد بود.



✅ 📊👈سهام یاب



انتهای خبر

0
0