کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران
1401/02/20
13:14
✅شاخص کل بورس ۵۷۱ واحد کاهش یافت 📌به گزارش روابط عمومی کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران، شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری ۵۷۱ واحد کاهش یافته و در ...

✅شاخص کل بورس ۵۷۱ واحد کاهش یافت


📌به گزارش روابط عمومی کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران، شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری ۵۷۱ واحد کاهش یافته و در رقم یک میلیون و ۵۰۳ واحد متوقف شد. اما شاخص کل با معیار هم وزن ۲۰۷۶ واحد افزایش یافت و رقم ۴۲۸ هزار و ۸۶۸ واحد را به ثبت رساند. معامله گران در این بازار ۵۴۲ هزار معامله به ارزش ۴۷ هزار و ۸۶۲ میلیارد ریال انجام دادند.


🔷️پالایش نفت تبریز، معدنی و صنعتی گلگهر و ملی کشت و صنعت و دامپروری یاس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی چادرملو، پتروشیمی پردیس و فولاد مبارکه اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.


🔶️شاخص کل فرابورس نیز با پنج واحد کاهش در رقم ۲۱ هزار و ۸۹ واحد متوقف شد. فعالان در این بازار ۳۱۷ هزار معامله به ارزش ۲۱ هزار و ۵۲۸ میلیارد ریال انجام دادند.


🔷️سنگ آهن گوهرزمین، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان و پلیمر آریاساسول نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس ایجاد کردند و در آن سوی بازار سرمایه صنعتی مینو و بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس داشتند.



انتهای خبر

0
0