سنا
1401/03/23
11:18
میز صنعت «شوینده، آرایشی و بهداشتی» در سازمان بورس برگزار شد

میز صنعت شوینده، آرایشی و بهداشتی، با هدف بررسی میزان تولیدات، وضعیت صادرات و واردات و فرصت‌ها و تهدیدات در این صنعت توسط مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، میز صنعت شوینده، آرایشی و بهداشتی امروز دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱، با حضور نایب رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، محسن انصاری مهیاری مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار و میثم فدایی، مدیرعامل فرابورس، رئیس انجمن صنفی صنایع شوینده و آرایشی و بهداشتی، شرکت های شوینده، پاکسان، ساینا، گلتاش، پاکشو، پدیده شیمی قرن و کیمیا تک در محل سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد.


در ابتدای این نشست، محسن خدابخش، معاون نظارت بر بورس ها و ناشران، شناسایی گلوگاه های صنایع مختلف را از جمله اهداف اساسی برگزاری میز صنعت از سوی سازمان بورس برشمرد و اظهار کرد: حمایت از سهامداران به ویژه سهامداران خرد از جمله موضوعات مهمی است که سازمان بورس توجه ویژه ای به آن دارد، به همین منطور، در مقاطع مختلف و به فراخور زمان، از صنایع مختلف دعوت شده تا مشکلات، موانع، خواسته ها، فرصت ها و تهدیدهای آنها بررسی شود.


در ادامه این میز صنعت، مرور اجمالی از صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی در جهان، ایران و بازار سرمایه شد.


به گزارش (سنا)، ارزش بازار صنعت شوینده در سال ۲۰۲۲، بالغ بر ۱۴۱ میلیارد دلار بوده است و گسترش بیماری و ویروس کرونا، هزینه های مواد شوینده را افزایش داد.


صنعت شوینده زیر مجموعه صنعت شیمیایی است و ۳ درصد بازار این صنعت را به خود اختصاص داده است.


این خبر تکمیل می شود...


انتهای خبر

0
0