آکادمی هلاکوئی
1400/03/12
10:00
پشتیبانی لوکال بیت کوینز از مبادله دوج کوین ، کاردانو و چند آلتکوین دیگر

پلتفرم معاملات همتا به همتای لوکال بیت کوینز…

پلتفرم معاملات همتا به همتای لوکال بیت کوینز در تلاش است تا مشتری خود را توسعه دهد ، با شرایط جدید بازار سازگار شود و دنیای آلتکوین ها را بپذیرد خدمات خود را به فراتر از بیت کوین گسترش می دهد.


لوکال بیت کوینز هفته گذشته اعلام کرد که اکنون از مبادله دوج کوین (DOGE) ، ارز دیجیتال مورد علاقه ایلان ماسک پشتیبانی می کند. همچنین پشتیبانی از پرداخت با تتر (USDT) ، پولکادات (DOT) ، کاردانو (ADA) ، بیت کوین کش (BCH) ، USD Coin (USDC) ، و چین لینک (LINK) را به پلتفرم خود اضافه کرد.


این پلتفرم در یک پست وبلاگ رسمی اعلام کرد:”شما خواستید ، ما تحویل دادیم! برخی از آلت کوین های مورد انتظار اکنون به عنوان روش های پرداخت اضافه شده اند!” لوکال بیت کوینز همچنین ارائه بیش از ۴۰ روش پرداخت جایگزین دیگر مانند AirTM ، انتقال بین حساب های Uphold ، MercadoPago ، Chime و PIX که در برزیل بسیار محبوب است را در ده ها کشور در دسترس قرار خواهد داد.


لوکال بیت کوینز برای کسب عنوان محبوب ترین پلتفرم همتا به همتا در میان معامله گران بیت کوین با Paxful رقابت می کند. به ویژه در آمریکای لاتین ، جایی که خود را به عنوان گزینه اصلی معرفی کرده است. طبق گزارشی از شرکت داده های بلاک چین Chainalysis ، به دلیل محدودیت های قانونی ، Paxful دیگر از کاربران ونزوئلا ، که یکی از بالاترین نرخ های پذیرش ارز دیجیتال در جهان را دارد ، پشتیبانی نمی کند.


معامله گران ارز دیجیتال ممکن است به دلایل مختلف ، از جمله این واقعیت که درگاه های معاملاتی امکان مواجهه کمتری با نوسانات بازار را دارند ، مبادلات P۲P را انتخاب کنند .


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: decrypt.co


انتهای خبر

0
0