اقتصاد آنلاین
1400/02/26
15:13
کدال‌نگر ۲۶اردیبهشت۱۴۰۰ / تقسیم ۶۹۵ریال سود برای هر سهم کپشیر

این گزارش به بررسی اطلاعیه‌های منتشرشده در سامانه کدال پرداخته و برخی از آن‌ها را تحلیل می‌کند. شرکت جنرال مکانیک در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۱,۴۹۷ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۱۰۷درصدی داشته است. سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه ۳۱۳درصدی شرکت سرمایه‌گذاری سلیم از محل سود انباشته را صادر کرد.

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند ؛ کدال‌نگر ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.


افزایش سرمایه

«تنوین»: افزایش سرمایه ۶۷درصدی شرکت تامین سرمایه نوین از محل مطالبات و آورده نقدی در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.


«سلیم»: سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه ۳۱۳درصدی شرکت سرمایه‌گذاری سلیم از محل سود انباشته را صادر کرد.


«رنیک»: سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه ۲۹درصدی شرکت جنرال مکانیک از محل سود انباشته را صادر کرد.


«وآوا نوین»: افزایش سرمایه ۱۲۰درصدی شرکت سرمایه گذاری آوا نوین از محل سودانباشته در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.


«دتولید»: سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه ۴۲درصدی شرکت داروسازی تولید دارو از مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی را صادر کرد.


اطلاعیه‌ها

«فولای»: شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد اعلام نمود پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر صدور اجراییه در خصوص بدهی شرکت مفتولکاران به بانک، احتراما به اطلاع سهامداران محترم می‌رساند شایعات منتشر شده در خصوص صدور اجرائیه موضوع بدهی شرکت مفتولکاران به بانک رفاه به دور از واقعیت بوده و پیرو مصوبه مجمع عمومی شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد مدیران در حال رایزنی با بانک رفاه جهت حل موضوع بدهی معوقه شرکت صنایع مفتولکاران می‌باشند. انشالله پس از قطعی شدن، نتیجه از طریق سایت کدال به اطلاع سهامداران محترم شرکت خواهد رسید.


«حبندر»: شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر در مزایده اجاره شناورها به منظور تامین مالی آبراه حوزه شمالی برنده شد. مبلغ قرارداد حدود ۱۵۸میلیارد تومان می‌باشد.


«اتکایی»: شرکت بیمه اتکایی ایرانیان اعلام نمود در پایان سال مالی منتهی به ۱۳۹۹.۰۹.۳۰ این شرکت، نرخ دلار و یورو به ترتیب ۱۱۰,۰۰۰ و ۱۲۹,۰۰۰ ریال بوده است که به اشتباه ۹۰,۰۰۰ و ۱۰۲,۰۰۰ ریال اعلام شده بود که بدینوسیله اصلاح می‌شود.


«وصنا»: گروه سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر ایران ملک خریداری نمود، مبلغ کل قرارداد ۲۵۰میلیارد تومان می‌باشد.


«وصندوق»: شرکت سرمایهگذاری صندوق بازنشستگی کشوری از ابلاغ قراردادبه پیمانکار و آغاز عملیات اجرایی احداث نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک ۳ خبر داد.


«پتایر»: شرکت ایران تایر اعلام نمود گروه کالایی رینگهای ۱۳-۱۴-۱۵ تایرهای رادیال از اولویت ۲۱ به اولویت ۲۷ تغییر یافته است شایان ذکر است منظور از گروه کالایی ۲۷ آن دسته از کالاهایی است که در حال حاضر امکان ثبت سفارش برای واردات آنها وجود نداشته و به تبع ارز به آن تخصیص داده نمی‌شود و امکان واردات وجود ندارد ضمنا حدود ۶۵درصد از تولیدات این شرکت مشمول موضوع فوق بوده و تصمیم فوق باعث رونق هر چه بیشتر فروش محصولات در رینگهای فوق خواهد شد


گزارش‌های ماهانه و صورت‌های مالی

«غگلستا»: شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۳۹۶ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۲۹۸درصدی داشته است. سود ناخالص در این دوره با ۱۶۲درصد رشد به ۶۰میلیارد تومان و سود خالص به ۲۱میلیارد تومان رسید.


«تشتاد»: شرکت اشتاد ایران در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۱۱ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل کاهش پنج درصدی داشته است.


«کپشیر»: شرکت شم شیشه ایران در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۶۹۵ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۶۸درصدی داشته است.


«ممسنی»: شرکت پتروشیمی ممسنی در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۴۸ریال سود محقق کرد، در دوره مشابه سال قبل ۱۰ریال زیان بود.


«رنیک»: شرکت جنرال مکانیک در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۱,۴۹۷ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۱۰۷درصدی داشته است.


«دتولید»: شرکت داروسازی تولید دارو در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۸۸۵ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۱۷درصدی داشته است.


«غشان»: شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۱۹۳ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۹۳درصدی داشته است. سود ناخالص در این دوره با ۸۳درصد رشد به ۶۱میلیارد تومان و سود خالص به ۳۰میلیارد تومان رسید.


«کطبس»: شرکت ذغالسنگ نگین طبس در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۵,۸۵۱ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۳۱۲درصدی داشته است.


«غفارس»: شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس در ۱۲ماهه منتهی به اسفند ۱۳۹۹ برای هر سهم ۸۰ریال زیان محقق کرد.


«فافزا»: شرکت فولاد افزا سپاهان در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ برای هر سهم ۱,۴۳۹ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۶۱درصدی داشته است.


انتهای خبر

0
0