بورس۲۴
1401/05/10
16:28
جزئیاتی از گزارش عملکرد تیرماه «شیران»

گزارش عملکرد ماهانه مربوط به تیرماه ۱۴۰۱ شیران در حالی منتشر شد که ارزش کل فروش محصولات بالغ بر ۶،۷۱۰ میلیارد ریال گردیده است . ۵۸٪ از این مبلغ (معادل ۳،۹۳۰ میلیارد ریال ) سهم فروش های صادراتی بوده و سهم فروش داخلی بالغ بر ۲،۷۸۰ میلیارد ریال است.

جزئیاتی از گزارش عملکرد تیرماه «شیران»

بورس۲۴ : گزارش عملکرد ماهانه مربوط به تیرماه ۱۴۰۱ شیران در حالی منتشر شد که ارزش کل فروش محصولات بالغ بر ۶،۷۱۰ میلیارد ریال گردیده است . ۵۸٪ از این مبلغ (معادل ۳،۹۳۰ میلیارد ریال ) سهم فروش های صادراتی بوده و سهم فروش داخلی بالغ بر ۲،۷۸۰ میلیارد ریال است.


از سوی دیگر ارزش فروش تیرماه سال جاری در مقایسه با ارزش فروش تیرماه گذشته (۴،۰۸۷ میلیارد ریال )، رشد ۶۴ درصدی را نشان می دهد .حجم فروش محصولات نیز در تیرماه سال جاری به عدد ۱۷ هزار تن بالغ گشته است که در مقایسه با حجم فروش محصولات در تیرماه سال گذشته (۱۳ هزار تن )، با رشد ۳۰ در صدی همراه گردیده است .


با احتساب میزان فروش تیرماه, ارزش کل فروش ۷ ماهه سپری شده سال مالی ۱۴۰۱، به عدد ۳۵،۳۰۰ میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل (۳۲،۳۱۱ میلیارد ریال) با رشد ۹ درصدی همراه بوده است .


از لحاظ مقداری, حجم فروش محصولات در ۷ ماهه مورد گزارش ۱۰۵ هزار تن بوده است که در حدود ۶۰ هزار تن آن سهم فروش محصولات در بازارهای داخلی و ۴۵ هزار تن آن سهم فروش در بازارهای هدف وصادراتی شرکت بوده است .

انتهای خبر

0
0