سنا
1400/06/24
10:52
آغاز پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری ثروت داریوش

پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری ثروت داریوش از روز شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ به مدت ۴ روز کاری آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، صندوق سرمایه‌گذاری ثروت داریوش در نظر دارد واحدهای سرمایه‌گذاری خود را براساس مجوز شماره ۸۹۳۴۵/۱۲۲ مورخ ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۰ سازمان بورس و اوراق بهادار، از طریق بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران به مدت ۴ روز کاری پذیره‌نویسی کند .


حوزه فعالیت این صندوق، سرمایه‌گذاری در انواع اوراق بهادار از جمله سهام و حق تقدم سهام پذیرفته شده در بورس تهران و فرابورس ایران، گواهی سپرده کالایی، اوراق بهادار با درآمد ثابت، سپرده‌ها و گواهی‌های سپرده بانکی است. موضوع فعالیت فرعی آن مشارکت در تعهد پذیره‌نویسی یا تعهد خرید اوراق بهادار با درآمد ثابت است. خصوصیات دارایی‌های موضوع سرمایه‌گذاری و حد نصاب سرمایه‌گذاری در هر یک از آنها در امیدنامه ذکر شده است.


براساس این اطلاعیه، دوره فعالیت صندوق از تاریخ قید شده در مجوز فعالیت که توسط سازمان به نام صندوق صادر می‌شود به مدت نامحدود است.


تعداد کل واحدهای سرمایه‌گذاری، یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد اعلام شده است که نیمی از آن ممتاز و نیمی دیگر سهام عادی هستند .


حداقل سرمایه صندوق سرمایه‌گذاری ثروت داریوش، ۱۰۰ میلیارد ریال و حداکثر سرمایه، یک هزار میلیارد ریال اعلام شده است .


ارزش مبنای هر واحد سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار ریال، تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری ممتاز یک میلیون واحد، حداقل تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری عادی قابل پذیره‌نویسی ۶ میلیون واحد و حدکثر آن ۹۹ میلیون واحد و تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری قابل انتشار ۱۰۰ میلیون واحد است.




انتهای خبر

0
0