بورس۲۴
1401/04/06
13:45
حقیقی ها به استقبال کدام صنایع رفتند؟

ارزش معاملات خرد با بیش از ۴ درصد رشد نسبت به دیروز به حدود ۳ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان رسید. پرمعامله ترین گروه های بازار به ترتیب خودرو و ساخت قطعات، شیمیایی، فلزی، بانکی و فرآورده های نفتی بودند.

حقیقی ها به استقبال کدام صنایع رفتند؟

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد با بیش از ۴ درصد رشد نسبت به دیروز به حدود ۳ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان رسید. پرمعامله ترین گروه های بازار به ترتیب خودرو و ساخت قطعات، شیمیایی، فلزی، بانکی و فرآورده های نفتی بودند.


بیشترین ورود نقدینگی خرد به گروه های غذایی، ماشین آلات و تجهیزات، لاستیک و پلاستیک و حمل و نقل صورت گرفت. گروه های فلزی، خودرو و ساخت قطعات، بیمه ای، شیمیایی و بانکی با بیشترین تزریق نقدینگی از سوی حقوقی ها همراه شدند.


تراز نقدینگی حقیقی بازار منفی ۳۵۰ میلیارد تومان و در صندوق های با درآمد ثابت قابل معامله مثبت ۱۰۰ میلیارد تومان بود.


عمده ترین خریدهای حقیقی از حقوقی تاتمس، غبشهر، ختراک، شاراک، نوری، حکشتی، غپونه، قچار، کخاکح و پکرمان بودند. حقوقی ها بیش از همه سهام بپاس، فولاد، پارس، خزامیا، شپنا، خودرو، شستا، خساپا، میدکو و فارس را از حقیقی ها خریدند.


در پایان معاملات روز جاری شاخص کل ۲ هزار و ۷۴۱ واحد رشد کرد و تا ارتفاع ۱ میلیون و ۵۰۴ هزار واحد بالا آمد. شپنا، نوری، حکشتی، بوعلی، شبندر و وتجارت بیشترین تاثیر مثبت و پارس بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.


شاخص هموزن اما ۳۸۸ واحد منفی خورد. شاخص فرابورس هم فقط ۳ واحد رشد کرد.

انتهای خبر

0
0