رمزارز نیوز
1402/02/27
14:33
علاقه مدیرعامل جدید توییتر به شیبا و احتمال ادغام آن در این شبکه اجتماعی!

جامعه شیبا اینو (SHIB) از لیندا یاکارینو، مدیرعامل جدید توییتر، حمایت کرده و تمایل خود را برای کمک به ادغام… مطالعه مطلب ...

جامعه شیبا اینو (SHIB) از لیندا یاکارینو، مدیرعامل جدید توییتر، حمایت کرده و تمایل خود را برای کمک به ادغام توکن SHIB در این پلتفرم ابراز کرده است.


به گزارش رمزارز نیوز، در یک اتفاق هیجان‌انگیز، جامعه شیبا که به وفاداری و همبستگی در دنیای رمزارزها شهرت دارد، حمایت خود را از مدیرعامل جدید توییتر، یاکارینو، برای ادغام و یکپارچگی توکن SHIB در این پلتفرم محبوب اعلام کرده است.


راگنار شیب، یکی از چهره‌های برجسته جامعه شیبا و ادمین گروه تلگرام شیباریوم، در توییتی خطاب به یاکارینو گفته که جامعه شیبا به توانایی خود برای کمک به ادغام پرداخت‌های SHIB در توییتر اطمینان دارد. راگنار به مدیرعامل جدید توییتر اطمینان داده که جامعه شیبا آماده است تا با هر مشکلی که در طول فرآیند یکپارچه‌سازی ایجاد می‌شود، مقابله کند. او همچنین تاکید کرده که شیبا دارای وفادارترین، مفیدترین و بزرگترین جامعه در دنیای رمزارزها است و می‌تواند دارایی ارزشمندی برای توییتر باشد.


خبر ادغام بالقوه شیبا با توییتر، با استقبال جامعه ارزهای دیجیتال روبه‌رو شده است؛ زیرا نشان دهنده گامی مهم به سوی پذیرش عمومی این ارز دیجیتال است.


اخیرا گزارش شد که مدیرعامل جدید توییتر، حساب رسمی SHIB در توییتر را دنبال می‌کند. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که او حساب‌های دیگر مرتبط با ارزهای دیجیتال از جمله دوج کوین را نیز دنبال می‌کند. این موضوع منجر به ایجاد گمانه‌زنی‌هایی شده مبنی بر اینکه، یاکارینو ممکن است به شیبا و دیگر میم کوین‌ها علاقه‌مند باشد که در این صورت، می‌تواند پیامدهای مثبتی را برای جامعه بزرگ ارزهای دیجیتال به همراه داشته باشد.


در سال‌های اخیر، توییتر به طور فزاینده‌ای با دنیای ارزهای دیجیتال درگیر شده است. این پلتفرم در حال حاضر به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق ویژگی Tip Jar، به سازندگان محتوای مورد علاقه‌شان از طریق بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) کمک کنند.


انتهای خبر

0
0