دنیای اقتصاد
1399/12/12
18:50
شرکتی که حقوق کارکنانش از مدیرانش بیشتر است 💡شرکت استرایکر یک شرکت ۲ میلیارد دلاری تولیدکننده لوازم و تجهیزات پزشکی است که بیش از ۴۰ سال است در صن...

شرکتی که حقوق کارکنانش از مدیرانش بیشتر است



💡شرکت استرایکر یک شرکت ۲ میلیارد دلاری تولیدکننده لوازم و تجهیزات پزشکی است که بیش از ۴۰ سال است در صنعت تولید و فروش تجهیزات پزشکی و امکانات اتاق‌های عمل فعالیت می‌کند و بیش از ۴۰ هزار کارمند در کشورهای مختلف برای این شرکت کار می‌کنند.



💡 آنچه استرایکر را از بسیاری جهات نسبت به سایر شرکت‌های فعال در صنعت تجهیزات پزشکی و بیمارستانی متمایز کرده نه محصولات این شرکت بلکه دامنه گسترده پرداخت‌ها در این شرکت است که به شکل جالبی اجرا می‌شود.



💡در این شرکت اگر یک فروشنده باشید، می‌توانید در هر سال بین ۴۰ هزار تا ۲۵۰ هزار دلار درآمد داشته باشید؛ ۴۰ هزار دلار حقوق سالانه برای فروشنده‌های درجه پایین و ۲۵۰ هزار دلار حقوق سالانه برای فروشنده‌های برتر و بسیار موفق؛ حال آنکه اگر شما به‌عنوان یک مدیر چه مدیر میانی و چه مدیر ارشد در شرکت استرایکر مشغول فعالیت باشید در هر سال حقوقی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار دلار دریافت می‌کنید.



💡مدیران عالی شرکت استرایکر برای این استراتژی خود دلایل گوناگونی دارند از جمله اینکه معتقدند عامل اصلی موفقیت شرکت در میدان رقابت نه گماردن مدیران درجه یک و فوق‌العاده بلکه جذب و بقای کارکنان و فروشندگان زبده و درجه یک است...



کانال رسمی روزنامه دنیای اقتصاد




https://b۲n.ir/y۲۶۲۷۰



انتهای خبر

0
0