بورس۲۴
1401/02/21
19:12
شرکت نفت ایرانول دعوت می کند؛ بازدید از بیست و ششمین نمایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی

شرکت نفت ایرانول تولید کننده انواع روغن های موتوری، صنعتی، ضد یخ و گریس در کشور، تولیدکنندگان داخلی، فعالان در پژوهش صنعت نفت و حوزه پالایش، مشتریان و تامین کنندگان کالا و خدمات دعوت می کند تا با حضور در سالن ۷ نمایشگاه و بازدید از غرفه این شرکت ضمن مشارکت و استفاده از این فرصت تعاملی و با گسترش توانمندی ها به پیشبرد اهداف و تعالی اقتصاد کشور کمک کنند...

شرکت نفت ایرانول دعوت می‌ کند؛ بازدید از بیست و ششمین نمایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی

بورس۲۴ : بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «نفت دانش بنیان؛ تولید ایرانی، صادرات جهانی » و با هدف معرفی دستاوردهای صنعت نفت از ۲۳ اردیبهشت ‌ماه به مدت ۴ روز برگزار خواهد شد.


شرکت نفت ایرانول تولید کننده انواع روغن های موتوری، صنعتی، ضد یخ و گریس در کشور، تولید کنندگان داخلی، فعالان در پژوهش صنعت نفت و حوزه پالایش، مشتریان و تامین کنندگان کالا و خدمات دعوت می کند تا با حضور در سالن ۷ نمایشگاه و بازدید از غرفه این شرکت ضمن مشارکت و استفاده از این فرصت تعاملی و با گسترش توانمندی ها به پیشبرد اهداف و تعالی اقتصاد کشور کمک کنند.


این شرکت همچنین در راستای نوآوری و تقویت دانش فنی خود از شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی نیز در این نمایشگاه برای همکاری دعوت به عمل می آورد.


با توجه به حضور شرکت های بزرگ و معتبر حوزه روغن های موتوری در این نمایشگاه، امکان همکاری مشترک و مناسب برای سرمایه گذاری در حمایت از ظرفیت های داخلی در فضایی مشترک ایجاد خواهد شد که با توجه به اهمیت و اضطرار حمایت از تولید کنندگان داخلی و کالاهای ایرانی در سال «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین»، انتظار می رود، نمایشگاه امسال با رویکرد پر رنگ تری در حمایت از ظرفیت های داخلی برگزار شود.


عکس
انتهای خبر

0
0