آکادمی هلاکوئی
1400/04/02
10:32
تحلیل تکنیکال بیت کوین؛ چهارشنبه ۲ تیر

بیت کوین نتوانست بالاتر از حمایت ۳۲۰۰۰ دلاری…

بیت کوین نتوانست بالاتر از حمایت ۳۲۰۰۰ دلاری باقی بماند و همچنان به روند نزولی خود ادامه داد. در ادامه، سطوح حمایتی اصلی ۳۰۵۰۰ و ۳۰۰۰۰ دلاری را شکست تا بیشتر به یک منطقه نزولی وارد شود.


ریزش قیمت حتی تا زیر سطح ۲۹۰۰۰ دلار افزایش یافت و کاملا پایین تر از میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ قرار گرفت. پس از اینکه بیت کوین با پایین ترین قیمت چند ماه اخیر خود یعنی ۲۸۸۲۲ دلار معامله شد، یک روند اصلاح صعودی را آغاز کرد. پس از آن، با افزایش مومنتوم حرکت این ارز رمزپایه پیشرو، مانع ۳۰۰۰۰ دلاری بار دیگر پشت سر گذاشته شد.


قیمت بالاتر از سطح اصلاحی ۵۰٪ فیبوناچی حرکت نزولی سقف نوسانی ۳۶۱۷۱ دلار به کف قیمت ۲۸۸۲۲ دلار شکسته شد و اکنون نزدیک به منطقه ۳۴۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (ساعتی) معامله می شود.


نمودار بیتکوین 13 - تحلیل تکنیکال بیت کوین؛ چهارشنبه 2 تیر

اولین مقاومت در برابر مسیر صعودی بیت کوین نزدیک به سطح ۳۴۵۰۰ دلار و سطح اصلاحی ۷۶.۴٪ فیبوناچی حرکت نزولی ۳۶۱۷۱ دلار به ۲۸۸۲۲ دلار قرار دارد. مقاومت اصلی همچنان نزدیک منطقه ۳۵۰۰۰ دلاری واقع است. در نمودار ساعتی جفت ارز BTC/USD یک خط روند نزولی اصلی با مقاومتی نزدیک به ۳۵۰۰۰ دلار در حال تشکیل است.


بیت کوین برای ورود به یک منطقه مثبت باید میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ را پشت سر گذاشته و روند صعودی خود را تا بالاتر از تراز ۳۵۰۰۰ دلار ادامه دهد.


اگر بیت کوین نتواند مقاومت ۳۴۵۰۰ دلاری یا مقاومت خط روند را پشت سر بگذارد، ممکن است روند نزولی جدیدی را آغاز کند. اولین حمایت در این روند نزولی نزدیک به سطح ۳۳۰۰۰ دلار خواهد بود.


حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۳۲۵۰۰ دلار می باشد. شکست نزولی قیمت زیر تراز ۳۲۵۰۰ دلار می تواند در جلسات آینده مسیر را برای کاهش بیشتر به سمت منطقه ۳۰۰۰۰ دلاری هموار کند.


اندیکاتورهای تکنیکال


MACD ساعتی برای جفت ارز BTC/USD کم کم به منطقه صعودی وارد می شود.


RSI ساعتی برای جفت ارز BTC/USD به بالای سطح ۵۰ باز میگردد.


حمایت های اصلی: ۳۳۰۰۰ دلار و ۳۲۵۰۰ دلار


مقاومت های اصلی: ۳۴۵۰۰، ۳۵۰۰۰ و ۳۶۵۰۰ دلار



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: newsbtc



انتهای خبر

0
0