بورسینه
1401/01/28
09:53
🔹در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۴۰۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۱۲۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیس...

🔹در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۴۰۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۱۲۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۲۸۰میلیارد تومان می‌رسد.



🔹تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید #غزر، #شجم و #خکاوه به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام صنعتی زر ماکارون، ۴۷میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش #وساپا، #خگستر و #گنگین در نوبت انتظار است.



🔹ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۲۱۳ میلیارد تومان (۵۳ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۱۱۳ میلیارد تومان (۹۴ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۱ نماد و حجم صف‌های فروش در ۴ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف سرمبیه‌گذاری آرین توسکا (#وآتوس) به ۳.۸درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.



🔹«محصولات غذایی و آشامیدنی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۶۸میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات شیمیایی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۴۴میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «فلزات اساسی» با فشار فروش ۱۹میلیارد تومانی همراه است.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0