بورسینه
1400/05/05
16:02
🔹روز جاری در مجموع بیش از پنج هزار میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #ومعادن، #ذوب، #شستا، #کگل و #برکت به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لی...

🔹روز جاری در مجموع بیش از پنج هزار میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #ومعادن، #ذوب، #شستا، #کگل و #برکت به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.



🔹در دومین روز معاملاتی هفته معادل ۱۸۴میلیارد تومان سهام توسعه ‌معادن ‌و فلزات دست به دست شد، ذوب آهن اصفهان پس از معاملاتی به ارزش ۱۸۳میلیارد تومان دوم شد و سهام سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.



🔹سهام دارویی رازک (#درازک) پس از بازگشایی هفت درصد رشد قیمت را تجربه کرد و از طرف دیگر سهام تولیدی مهرام (#غمهرا) با افت ۳۵درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کرد.



🔹بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که ۷۱۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «استخراج کانه‌های فلزی» با معاملات ۶۵۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.



🔹امروز ۳.۹درصد از کل سهام سایپا دیزل (#خکاوه) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۴.۸درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۶سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۰نماد نخست اختصاص داشت.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0