بااقتصاد
1399/05/23
23:57
زمانبندی معاملات بورس تهران از ۲۷ مردادماه تغییر می‌کند

با توجه به اطلاعات ارایه شده توسط شرکت مدیریت فناوری بورس تهران مبنی بر پر تراکنش بودن معاملات شرکت‌های برخی صنایع، زمان‌بندی جدید جلسات معاملاتی صنایع در بورس تهران به صورت موقت از مورخ ۲۷ مرداد ۹۹ تغییر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد به گزارش معاونت بازار شرکت بورس، با توجه به اطلاعات ارایه شده توسط شرکت مدیریت فناوری بورس تهران مبنی بر پر تراکنش بودن معاملات شرکت‌های برخی صنایع، زمان‌بندی جدید جلسات معاملاتی صنایع در بورس تهران به صورت موقت از مورخ ۲۷ مرداد ۹۹ تغییر می‌کند.


براساس این گزارش در جلسه معاملاتی اول زمان پیش گشایش از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه الی ۸ و ۴۵ دقیقه و زمان انجام معاملات از ساعت ۸ و ۴۵ دقیقه الی ۱۱ و ۴۵ دقیقه خواهد بود.


در این جلسه معاملاتی کلیه صنایع، به غیر از صنعت فلزات اساسی، صنعت شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی و صنعت فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی قابل معامله هستند.


در جلسه معاملاتی دوم زمان پیش گشایش از ساعت ۱۲ الی ۱۲ و ۱۵ دقیقه و زمان انجام معاملات از ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه الی ۱۵ و ۱۵ دقیقه است.


گفتنی است در جلسه معاملاتی دوم صنایع فلزات اساسی، شرکتهای چند رشته ای صنعتی و فرآوردههای نفتی، کک و سوخت هسته ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی قابل معامله می باشند


شایان ذکر است که کلیه صندوقهای قابل معامله (ETF)، اوراق بهادار با درآمد ثابت و نیز معاملات تمامی نمادهای آتی سبد سهام در جلسه دوم معاملاتی قابل معامله خواهند بود.


منبع: ایرنا


انتهای خبر

0
0