آکادمی هلاکوئی
1400/09/29
18:10
تراکنش های ترون افزایش یافت، آیا سرمایه گذاران از خروج جاستین سان سود می کنند؟

بنیاد Tron گزارش می دهد که بر اساس…

بنیاد Tron گزارش می دهد که بر اساس داده های CoinMetrics، تعداد تراکنش های TRX افزایش یافته است. آیا این می تواند سرمایه گذارانی باشد که از استعفای جاستین سان به عنوان مدیرعامل ترون سود می برند؟


داده‌های CoinMetrics نشان می‌دهد که تراکنش‌ها در بلاکچین ترون از تراکنش‌های EOS، ETH، XRP، NEO، LTC، ADA و DASH پیشی گرفته‌اند که ممکن است نشان‌دهنده سود دهی در حال رشد باشد.


به یاد بیاورید که در ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر)، جاستین سان استعفای خود را از سمت مدیرعاملی ترون برای سفیر WTO گرانادا گزارش کرد. بنیاد ترون نیز قرار است در ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۲ (۳ مرداد ۱۴۰۱) منحل شود. کارآفرین رمزارزی همچنین اعلام کرده بود که سه سوپر گره مرتبط با او، “justinsuntron”، “BitTorrent” و “μTorrent” رسما از نمایندگان ترون خارج شده اند. انجمن ترون اکنون توسط ۲۷ نماینده فوق العاده اداره می شود.


طبق داده های Tronscan، هر حساب کاربری می تواند برای تبدیل شدن به یک کاندیدای سوپرنماینده و رای دادن به نامزدهای سوپرنماینده درخواست دهد. ۲۷ کاندیدای برتر با بیشترین آرا به عنوان ابرنماینده و نفرات ۲۸ تا ۱۲۷ سوپرشریک خواهند شد.


نمایندگان سوپر بلوک‌ها، تراکنش‌های بسته را ایجاد می‌کنند و جوایز بلاک و رای‌گیری دریافت می‌کنند. هر نماینده فوق العاده نیز حق دارد پیشنهادی را شروع کند. زمانی که کاربران برای کاندید شدن SR درخواست دهند، هزینه TRX ۹۹۹۹ اخذ می شود.


آیا سرمایه گذاران از خروج جاستین سان سود می کنند؟


در ۲۴ ساعت گذشته، وب‌سایت نظارت بر نهنگ ها WhaleAlerts بخش‌هایی از تراکنش‌های بزرگ TRX را گزارش می‌دهد. آخرین مورد ۷۵,۱۸۶,۳۰۰ ترون به ارزش نزدیک به ۵,۸۶۷,۸۹۵ دلار بود که از بایننس به یک کیف پول ناشناس منتقل شده است.


به نظر می رسد عجله برای کنترل یکی از بزرگترین بلاکچین های منبع باز پس از استعفای جاستین سان ادامه دارد. در زمان انتشار این خبر، ترون با ۰.۰۷۲۶ دلار در حال مبادله می باشد که ۳.۲۶ درصد طی امروز کاهش داشت. طبق داده های CoinMarketCap، ترون با ارزش بازار فعلی ۷.۹۵ میلیارد دلار در رتبه ۲۵ قرار دارد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: U.today


انتهای خبر

0
0