اقتصاد آنلاین
1400/05/10
14:29
سهام وتجارت ۲.۵درصد افت کرد

سهام بانک تجارت امروز با حجم معاملات ۲۲۸میلیونی در میان نمادهای پرتراکنش ظاهر شد. همچنین وتجارت دومین نماد با بیشترین خروج پول افراد حقیقی بود.

اقتصادآنلاین- سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس سهام بانک تجارت برخلاف روز گذشته سرخ‌پوش شد و ۲.۵درصد افت کرد. همچنین «وتجارت» بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.


معاملات امروز «وتجارت» متعادل و نزدیک به محدوده ۲۵۵تومان آغاز شد. در ادامه معاملات روندی نزولی در پیش گرفت و دقایقی نیز از محدوده ۲۴۵تومان نیز عبور کرد. اما در نهایت در محدوده ۲۵۰تومان به کار خود پایان داد. همچنین «وتجارت» سومین نماد با بیشترین تاثیر منفی بر شاخص کل ثبت شد(۳۴۳واحد). گفتنی است بانکی‌ها بیشترین خروج پول را در بورس امروز به ثبت رساندند و این نماد نیز با ۲۰میلیارد تومان، دومین نماد با بیشترین خروج پول حقیقی‌ها بود.


سهام بانک تجارت در آخرین معاملات خود، عدد ۲,۴۹۰ریال را ثبت کرد که نسبت به آخرین روز معاملاتی، ۲.۴درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی ۲۲۸میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۲,۴۸۷ریال آغاز خواهد کرد.


ارزش معاملات امروز «وتجارت» از ۵۶میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۵۷درصد از سهام بانک تجارت را حقیقی‌ها و ۴۳درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود ۲۱۰میلیون برگه سهم (۹۲درصد)را اشخاص حقیقی و تعداد ۱۸میلیون سهم (۸درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها ۴۳هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها ۸.۸میلیون سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها همچنان ۶۲هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها حدود ۲.۹میلیون سهم بود.


برای مشاهده تصویر در ابعاد اصلی روی آن کلیک کنید


وتجارت10مرداد
انتهای خبر

0
0